صندوق اوپک 6مناقصه بین المللی خدمات فنی و مهندسی برگزار می کند

مناقصه نامحدود بین المللی برای شش طرح زیربنایی به ارزش کل 2.3 میلیارد دلار برای حضور شرکت‌های فعال صدور خدمات و مهندسی از سوی صندوق اوپک اعلام شد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از  آی بی نیوز؛ در آخرین جلسه 143 هیات مدیره صندوق اوپک در خرداد ماه 1392 شش فقره طرح زیربنایی در کشورهای مختلف با ارزش کل 2.3 میلیارد دلار به تصویب رسید. اين پروژه‌ها در كشورهاي كوبا، كوزوو، جامائيكا، مصر، غنا، هندوراس اجرا خواهد شد.

طرح‌هاي مذكور در حوزه هاي حمل و نقل، انرژي، تامين آب و فاضلاب و آموزش تعريف شده اند و عمليات عمراني و تامين تجهيزات و ماشين آلات آنها به روش مناقصه نامحدود بين المللي برگزار خواهد شد.

 

اين مناقصه ها براي بازسازي سيستم آب و فاضلاب شهر گوانتانامو دركوبا به ارزش كلي 61.92 ميليون دلار؛ بهسازي اتوبان اصلي بين در كوزوو به ارزش كلي 112 ميليون دلار؛ بهسازي ذخاير آب منطقه كلان شهري در جامائيكا به ارزش كلي 133 ميليون دلار؛ طرح نيروگاه هلوان جنوبي در مصر به ارزش كلي  نزديك به 1994  ميليون دلار؛ طرح احداث دانشگاه در غنا به ارزش كلي 20 ميليون دلار؛طرح حمل و نقل عمومي در كشور هندوراس به ارزش كلي 51 ميليون دلار برگزار مي شوند

نسخه الكترونيكي گزارش هاي مذكور به همراه گزارش‌هاي طرح هاي مصوب قبلي هيات مديره صندوق اوپك به منظور آگاهي از زمان و نحوه دقيق ارايه اسناد و مدارك شركت در مناقصه و آغاز فرآيند اجرايي پروژه ها در وب سايت سازمان سرمايه گذاري و كمك هاي فني و اقتصادي ايران قابل دسترسي است.

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;