صرفه جویی در امارات با کنتور هوشمند

به گزارش تاسیسات نیوز، با راه ­اندازی کنتورهای هوشمند در امارات متحدۀ عربی 50 درصد در میزان مصرف انرژی صرفه­ جویی به ­عمل خواهد آمد.




شرکت آب و برق شارجه در امارات متحدۀ عربی اعلام کرده تا سال 2020 حدود 18000 کنتور هوشمند جایگزین کنتورهای آنالوگ هوشمند در مناطق تحت پوشش این کشور نصب و راه ‌اندازی می­شوند.

 

 

شرکت آب و برق شارجه در کشور امارات متحدۀ عربی، مهلت نهایی برای جایگزینی کنتورهای آنالوگ با هوشمند را اعلام نمود و قرار است این کنتورهای در برخی مناطق تحت پوشش خدمات شرکت آب و برق شارجه نصب و راه‌ اندازی شوند و در همین زمینه قرار است 200 هزار شبکۀ هوشمند توزیع برق و انرژی نیز در این کشور راه‌ اندازی شود. ضمناً شرکت مذکور قصد دارد کلیۀ مشترکان خانگی، تجاری و صنعتی خود را تا سال 2020، به کنتورهای هوشمند مجهز نماید.

 

 

 

علت راه ‌اندازی این کنتورها حصول اطمینان از دقت در تنظیم قبوض مصرفی آب و برق است، چراکه صدور قبوض دقیق به مشتریان کمک می‌کند تا مصرف انرژی خود را به ­منظور کاهش هزینه ‌ها مدیریت کنند. با راه‌ اندازی این طرح، حدود 50 درصد در میزان مصرف انرژی صرفه‌ جویی خواهد شد.

 

 

 

 

راه ‌اندازی کنتورهای هوشمند در چند فاز انجام خواهد شد و این شرکت بهره ‌بردار شهری قصد دارد برای انجام پروژۀ راه ‌اندازی کنتورهای هوشمند با یک شرکت ژاپنی نیز وارد قرارداد شود.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;