صادرات خدمات فنی مهندسی توسعه می یابد

رئیس دبیرخانه صادرات خدمات فنی-مهندسی سازمان نظام مهندسی از رایزنی با مقامات کشورهای مختلف برای صدور خدمات فنی-مهندسی به آن کشورها خبر داد.
به گزارش تاسیسات نیوز، در  نشست هم‌اندیشی پیرامون صدور خدمات فنی-مهندسی و فناوری‌های نوین مسکن و ساختمان دکتر فرهام مقدم‌راد ،رئیس دبیرخانه صادرات خدمات فنی-مهندسی سازمان نظام مهندسی با اشاره به فعالیت چهار سال گذشته این دبیرخانه رئوس برخی اقدامات ارزشمند صورت‌گرفته را به‌شرح زیر برشمرد:

تعامل با دستگاه‌ها، ارتباط با نظام‌مهندسی کشور، برگزاری دوره‌های آموزشی، شرکت در نمایشگاه‌های خارجی، فرهنگسازی و ترویج صادرات خدمات مهندسی و طرح رتبه‌بندی اعضا برای ورود به بازارهای خارجی و …

مقدم‌راد هم‌چنین با اشاره به سفر وزیر مسکن سوریه و بازدید از سازمان نظام مهندسی، بیان داشت: به‌زودی در دومین نمایشگاه اختصاصی ایران در این کشور نیز مشارکت خواهیم داشت.

وی هم‌چنین به اضافه شدن صلاحیت نگهداری و مرمت ساختمان وفق مبحث ۲۲ اشاره و خاطرنشان کرد: این حوزه از خدمات مهندسی برای صادرات، بازار بکری را برای فعالان صنعت ساختمان فراهم کرده است.

رئیس دبیرخانه توسعه صادرات خدمات فنی-مهندسی هم‌چنین از رایزنی با مشاور نخست‌وزیر پاکستان برای صدور خدمات فنی-مهندسی به این کشور خبر داد.

مقدم‌راد در خاتمه تأکید کرد: صدور خدمات فنی-مهندسی به کشورهای دیگر می‌تواند پیشران اقتصاد ایران برای خروج از بحران باشد.

منبع نظام مهندسی تهران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;