شیراز میزبان برندهای خوشنام صنعت ساختمان ایران

بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان جنوب ایران در حالی طی روزهای ۸ الی ۱۱ تیرماه سال جاری در کلانشهر شیراز برگزار می شود که تاکنون چندین برند خوشنام این صنعت ایران برای حضور در این رویداد مهم اعلام آمادگی کرده اند.
به گزارش تاسیسات نیوز، نمایشگاه ساختمان شیراز که طی سالهای اخیر به طور گسترده ای در کانون توجه فعالان صنعت ساختمان و دیگر صنایع وابسته بوده، امسال نیز با استقبال گسترده شرکت کنندگان و برندهای معتبر این حوزه قرار گرفته و در این فعالان صنعت سرمایشی و گرمایشی ایران در تلاش هستند تا با نگاه ویژه ای در این رویداد حضور یابند.
همین گزارش می افزاید، بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی ساختمان شیراز به دلیل کاهش آمار ابتلا به کرونا با استقبال بسیاری از تولیدکنندگان ایرانی قرار گرفته و امسال در فضایی بالغ بر ۲۰هزار مترمربع، شامل هفت سالن سرپوشیده و فضای باز برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، با توجه به رونق چشمگیر ساخت و سازها و پروژه های عمرانی در جنوب ایران و به ویژه شهر شیراز طی سالهای اخیر، این منطقه به یک بازار استراتژیک داخلی برای فعالان این صنعت و تامین کنندگان صنعت ساختمان تبدیل شده و به همین دلیل سالانه بر تعداد شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان این رویداد مهم نمایشگاهی کشور افزوده می شود.

همین گزارش حاکی است، تولیدکنندگان کالاها و خدمات مرتبط با صنعت ساختمان طی سالهای اخیر و به دنبال اعمال تحریم ها، توانسته اند گام های بزرگی در راستای داخلی سازی و افزایش عمق ساخت داخل این محصولات دست پیدا کنند و این امر با وجود افزایش فعالیت شرکت های دانش بنیان داخلی با سرعت قابل توجهی دنبال شده است.

برپایه این گزارش، بسیاری از کالاهای تولیدی صنعت ساختمان ایران هم اکنون در جایگاه برتر منطقه خاورمیانه قرار گرفته اند و علاوه بر تامین نیاز داخلی از ظرفیت های بسیار بالایی برای فعال سازی بازارهای صادراتی منطقه برخوردار هستند.

این گزارش می افزاید: بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان شیراز از ۸ لغایت ۱۱ تیر ماه سال جاری به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کلانشهر شیراز برگزار خواهد شد و علاقه مندان می توانند جهت مشارکت در این رویداد بزرگ از طریق شماره های ۳۱- ۰۵۱۳۷۶۴۲۳۳۰ و ۰۹۱۲۸۶۹۸۵۸۱ با ستاد برگزاری نمایشگاه تماس حاصل کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;