شهردار ایلام: همکاری شهرداری و نظام مهندسی به عمران و توسعه شهری می انجامد

رئیس و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با شهردار ایلام، معاونین و مدیران شهری دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش تاسیسات نیوز،همکاری شهرداری و نظام مهندسی به عمران و توسعه شهری می انجامد.
افشین مظفری شهردار ایلام در این دیدار ضمن تسلیت شهادت امام علی علیه السلام و همچنین محکوم کردن شهادت سردار زاهدی و همرزمان فداکارش به دست عمال رژیم صهیونیستی، عمران و شهرسازی را یکی از موضوعات مهم در توسعه شهری دانست و گفت: اصول شهرسازی اگر منطبق بر آیین نامه ها و قوانین باشد قطعا شاهد بی نظمی و تخلف در ساخت وسازها نمی باشیم و بافت شهری همواره مدرن و استاندارد است.
شهردار ایلام اظهار داشت: زین پس پرداختن به امورات ساخت و سازها و صدور پروانه و اعمال جرائم از سمت شهرداری تمام الکترونیکی خواهد بود و برای اینکار نرم افزار و سامانه ای در سازمان انفورماتیک شهرداری طراحی شده است که جلوی تخلفات را می گیرد و دیگر پرونده دستی رد و بدل نمی شود.
مظفری همکاری های شهرداری و نظام مهندسی را دو بازوی یک هدف دانست که به عمران و توسعه شهر می انجامد.
در این نشست مجیدی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر ایلام نیز گفت: تمام هم و غم بنده و همکارانم در شورای اسلامی شهر ایلام کمک به شهرداری در پیشبرد اهداف توسعه آتی در شهر و مبارزه به ساخت و سازهای غیرمجاز است.
عضو شورای اسلامی شهر ایلام بیان داشت: شهرداری ایلام همواره در تعامل با نهادهای و دستگاههای مختلف جلودار بوده است ونمونه آن در مسائل فرهنگی است که تمام‌ مناسبت های ملی و مذهبی را بر اساس برنامه های مندرج تقویم رسمی کشور پوشش می دهد و در فضاسازی شهر و اجرای برنامه ها می کوشد که قطعا با سازمان نظام مهندسی نیز چنین همکاری را داریم.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;