شناخت فروشگاه اینترنتی یکنام

به گزارش تاسیسات نیوز، یکی از متنوع ترین و گسترده ترین بخش های فروشگاه اینترنتی یکنام گروه لوازم خانگی می باشد. در این بخش شما می توانید هر آنچه را که در منزل یا محیط تجاری خود نیاز دارید را بیابید و مشخصات فنی هر یک را بصورت دسته بندی شده در کنار هر محصول ببینید و با محصولات مشابه ، مقایسه و بررسی کنید و آنها را اینترنتی خرید نمایید.





همان طور که در جدول درختی بالا مشاهده میکنید این بخش از سه زیر گروه تشکیل شده است که هرکدام از زیرگرو ها دارای بخش های متعددی می باشند . این قسمت شامل گروه های مختلفی مانند محصولات شستشو و نظافت ، لوازم پخت و پز، سرمایشی و گرمایشی می باشد.

 

 

1-1 محصولات شستشو و نظافت :

 

این بخش خود شامل دو زیر گروه جارو برقی و ماشین لباسشویی می باشد که محصولات هرکدام از این بخش دارای تنوع بسیار می باشد هم از برندهایی مطرح جهانی و خوش نام و باکیفیت عالی همچون بوش (Bosh) ، فیلیپس (Philips) ، پاناسونیک (Panasonic) ، تفال(Tefal) ، ال جی (LG)،سامسونگ (samsung) و میله (Miele) می باشند.

 

 

1-2 لوازم پخت و پز :

 

مسئولان فروشگاه یکنام در این قسمت نیز کلکسیونی از محصولات بهترین های جهان را گرد هم آورده اند تا مشتری بهترین ها را برای خانه خود به ارمغان ببرد.

انواع برندهای معتبر موجود در این بخش شامل بوش (Bosh) ، فیلیپس (Philips) ، پاناسونیک (Panasonic) ، تفال(Tefal) ، ال جی (LG)،سامسونگ (samsung) ، میله (Miele) ، فلر(Feller) ، دلونگی (Delonghi)، دوو (Daewoo) و مولینکس (Moulinex) و …. می باشند.








انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;