شاکری: مطالبات مهندسان را پی گیری می کنم

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به‌عنوات نماینده مجلس وظیفه دارم مطالبات همه مردم از جمله نظام مهندسی را پیگیری کنم و با ارتباطات فی ما بین مشکلات مرتفع می کنیم.من خواهش می کنم نظام مهندسی و وزارتخانه را جدا نبینید و یقیین دارم جناب آقای وزیر و معاونین ایشان نگاه متفاوتی از مطالبات اعضا ندارد.
به گزارش تاسیسات نیوز، جلسه هم اندیشی روسای سازمان‌های نظام مهندسی با حضور اقبال شاکری نماینده مردم و عضو کمیسیون عمران و مسئول کمیته نظام مهندسی مجلس شورای اسلامی درخصوص مسائل جاری سازمان برگزار شد.

به گزارش تاسیسات نیوز، در این جلسه ابتدا حمزه شکیب سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان درخصوص موضوعات روز سازمان مواردی را به استماع روسای سازمان استان ها رساندند و ابراز امیدواری کردندکه با همدلی اعضای سازمان استان‌ها و هیات مدیره‌ها و همراهی وزارت راه و شهرسازی بویژه توجه وزیر محترم راه و شهرسازی چالش‌های ایجاد شده بزودی حل و فصل شود.

شکیب با اشاره به پیش رو بودن نهمین دوره انتخابات شورای مرکزی ادامه داد: این انتخابات رخداد مهمی در سازمان است که امید است با همدلی و وفاقی که در استان ها ایجاد شده اعضای هیات مدیره سازمان استان‌ها در این انتخابات شرکت کنند و شورا مرکزی با اقتدار شروع بکار کند.

در ادامه اقبال شاکری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انشالله ۲۲ اردیبهشت امسال با پیگیری سازمان نظام مهندسی شاهد انتخابات پرشور شورای مرکزی باشیم. شورای مرکزی و هیات مدیره های جدید قرار است با ایجاد تحول مطالبات زمین مانده اعضا را مدیریت و راهبری کنند و هرچه این تحول از پایین به بالا باشد موثر تر است و مورد استقبال اعضا قرار خواهد گرفت. امیدوارم در پایان دوره بعد هیچ فردی دچار تعارض منافع نشود .توقعی که مجلس از مجموعه نظام مهندسی دارد باید این تشکل حرفه ای و تخصصی در سطح داخلی، منطقه ای و بین الملل جایگاه خودش پیدا کند بعنوان مثال نظر نظام مهندسی در مباحث مهم و تخصصی حاصل شود. انتظاری می‌رود رویکرد تحولی در مورد تعارض منافع، اصلاح قانون نظام مهندسی و تعامل با شهرداری ها را شروع کنند. موضوع اصلاح قانون نظام مهندسی در مرحله نهایی است به گونه ای که استقلال نظام مهندسی افزایش پیدا کرده است، همچنین مشکل تعارض منافع ارکان حل شده است. در مجموع سعی شد نکات مورد نظر را در اصلاح قانون لحاظ کرده و نظرات مختلف هم دریافت و درج گردید که انشالله این سازمان با این وسعت و عظمت یک قانون متناسب با خودش داشته باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: به نظرم کارهای عظیم و ارزنده ای را می توانیم انجام دهیم همینطور که می بینیم این ساختمان های عظیم توسط اعضا نظام مهندسی به سرانجام رسیده است انشالله شاهد آن خواهیم بود که همچنان این مسیر در عرصه های فناوری ها، ایمنی و سازه های معظم و پیشرو تداوم داشته باشد. پیش بینی بنده این است در سال آینده رکود برداشته می شود و پروژه ها فعال می شود و زمینه برای فعالیت اعضا نظام مهندسی فراهم شود.اعضای هیات مدیره ها گوش شنوا برای اعضا استان ها باشند انشالله با ارتباطات خوب سازمان به جایگاه خودش برسانیم .

اقبال شاکری درپایان تاکید کرد: به‌عنوات نماینده مجلس وظیفه دارم مطالبات همه مردم از جمله نظام مهندسی را پیگیری کنم و با ارتباطات فی ما بین مشکلات مرتفع می کنیم.من خواهش می کنم نظام مهندسی و وزارتخانه را جدا نبینید و یقیین دارم جناب آقای وزیر و معاونین ایشان نگاه متفاوتی از مطالبات اعضا ندارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;