سیستم های تراکمی نیاز روز کشور

 

به گزارش تاسیسات نیوز، در زمینه سیستم های کاهنده مصرف آب در ساختمان ها ظرفیت کاری خوبی مانند شیرهای ترموستاتیک آب وجود دارد که لازم است از این فرصت ها به درستی استفاده شود.

 

 

مدیرعامل شرکت مهندسان مشاور دقیق طرح سپاهان در حاشیه برگزاری چهاردهمین دوره نمایشگاه تجهیزات و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی، اظهار کرد: به دلیل بحران آب در کشور و به ویژه استان اصفهان استفاده از سیستم های تراکمی از جمله چیلرهای تراکمی که از کندانسور هوایی استفاده کرده و نیازی به آب ندارند، ضرورت دارد.

 

 

افشین عابدی با اشاره به کارایی بالای سیستم های تراکمی و استفاده از انرژی های تجدیدپذیر افزود: با توجه به وجود انرژی خورشیدی مناسب در ایران می طلبد که تولیدکنندگان تأسیسات در ساخت تجهیزاتی که انرژی خورشیدی مصرف می کنند، بیشتر فعالیت داشته باشند.

 

 

وی با تأکید بر اینکه عمده تولیدکنندگان تأسیسات در أصفهان، مصرف کننده انرژی خورشیدی هستند، تصریح کرد: در زمینه سیستم های کاهنده مصرف آب در ساختمان ها ظرفیت کاری خوبی مانند شیرهای ترموستاتیک آب وجود دارد که لازم است از این فرصت ها به درستی استفاده شود.

 

 

وی با اشاره به اجرای طرح جدید آموزشی این شرکت باعنوان طرح بورسیه گفت: در این طرح فارغ التحصیلان رشته های تأسیسات و مکانیک می توانند با گذراندن یک سال دوره آموزشی در زمینه های مختلف طراحی، نظارت و فروش به یک طراح حرفه ای، ناظر حرفه ای و مهندس فروش توانمند تبدیل شوند.

 

 

عابدی تأکید کرد: دقیق طرح سپاهان اولین آموزشگاه شهر اصفهان است که چنین آموزش حرفه ای را ارایه کرده چراکه بزرگ ترین مشکل بسیاری از شرکت ها این است که مهندسان شرکت ها در امر فروش تبحری ندارند و بازاریابان نیز اطلاعات تخصصی لازم را ارایه نمی دهند.

 

 

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه تجهیزات و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی به مدت 5 روز گفت: در نمایشگاه امسال برندهای خارجی نسبتا بهتری حضور دارند و 20 تا 30 درصد محصولات ارایه شده برند خارجی است که مقایسه توانمندی شرکت های داخلی با این برندها در فضای نمایشگاه، موقعیت مناسبی به وجود آورده است.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;