گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) برای نظام مهندسی تهران

امروزه کیفیت خدمات، ایمنی کارکنان ، بهداشت محیط کار و رعایت مقررات زیست محیطی جزء الزامات هر سازمانی محسوب می شوند.

به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، استقرار هر یک از نظام های کیفی، ایمنی و زیست محیطی و حفظ الزامات آن در طی ممیزی های متمادی و به تبع آن دریافت گواهینامه های مربوطه، امری مشکل، زمانبر و پرهزینه است.

یکپارچه سازی سیستم های مدیریتی به سازمان کمک می نماید تا با کاهش حجم مستندات، کاهش زمان و هزینه و جلوگیری از دوباره کاری ها، تصویری روشن تر از استقرار هر سیستم و نتایج آن ارائه گردد.

در واقع سیستم مدیریت یکپارچه IMS به معنای یکپارچه نمودن چندین سیستم مدیریتی، درون یک سیستم منحصربه فرد است که از طریق آن، سازمان قادر خواهد بود کنترل و اداره فعالیت هایش را به جای استفاده از چندین سیستم جداگانه، درون یک نظام یکپارچه به انجام برساند.

این سیستم از تلفیق استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱، سیستم مدیریت زیست محیطی ایزو ۱۴۰۰۱ و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای OHSAS18001 بوجود آمده است.

در این راستا و باتوجه به اهمیت بهبود مستمر عملکرد سازمان نزد مدیران سازمانی، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، اقدام به پیاده سازی سیستم مدیریت یکپارچه مبتنی بر آخرین ویرایش استانداردهای ISO9001:2015 ، OHSAS1800:2007 و ISO14001:2015 نموده و در تاریخ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ موفق به دریافت گواهینامه های مربوطه از موسسه BQC یونان گردید که برگ زرین دیگری از موفقیت های این سازمان در سال های اخیر در مسیر بهبود و ارتقاء سطح خدمات مهندسی در جامعه می باشد.

منبع نظام مهندسی تهران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;