سیستم خنک کننده مرکز داده دارای مزایای گرمسیری است

سنگاپور: گفته می‌شود یک سیستم جدید مبتنی بر آدیاباتیک که برای ارائه پیش خنک‌کننده قدرتمند برای مراکز داده استوایی طراحی شده است، ۲۰ درصد نسبت به سیستم‌های چیلر معمولی صرفه‌جویی می‌کند.
به گزارش تاسیسات نیوز، گفته می‌شود که سیستم خنک‌کننده جدید Airbitat DC شرکت ST Engineering مستقر در سنگاپور، مراکز داده را قادر می‌سازد تا به PUE هدفمند زیر ۱٫۳ برسند، که نسبت به الزامات نظارتی فعلی برای مراکز داده در سنگاپور پیشرفت قابل‌توجهی است.
با پشتیبانی گسترده تحقیق و توسعه، سیستم خنک‌کننده DC Airbitat شامل یک کنترلر هوای اتاق کامپیوتر با سیم‌پیچ دوگانه (CRAH) و یک واحد خنک‌کننده عمیق است که توسط فناوری خنک‌کننده عمیق Reevac ثبت شده توسط ST تامین می‌شود. سیستم خنک کننده Airbitat DC با پیش خنک کردن هوای برگشتی داغ در سالن داده کار می کند تا بیش از ۴۰ درصد از بار گرمایی سیستم چیلر موجود را کاهش دهد.
بعلاوه، سیستم خنک کننده DC Airbitat گرمای اتلاف محیط را تولید نمی کند زیرا از کمپرسورها و مبردها استفاده نمی کند. همچنین گفته می شود که در مقایسه با سیستم های چیلر معمولی آب خنک کننده، نیاز به مصرف آب کمتری دارد.
سیستم خنک کننده DC Airbitat می تواند تحت شرایط آب و هوایی مختلف از گرم و مرطوب تا محیط های گرم و خشک کار کند. کنترل‌های هوشمند آن شرایط روان‌سنجی محیط را تشخیص می‌دهند و به‌طور خودکار حالت‌های خنک‌کننده آن را در زمان واقعی تنظیم می‌کنند تا خنک‌سازی پایدار با مصرف انرژی بهینه شود.
علاوه بر این، طراحی ماژولار و توانایی آن در مقیاس بندی بر اساس تقاضا، تطبیق با نیازهای مختلف خنک کننده مرکز داده، و همچنین محدودیت های ساختاری و چیدمان، امکان ادغام آسان در توسعه های برونفیلد و سبز را فراهم می کند.
از طریق مهندسی مجدد راه حل Airbitat تاسیس شده خود برای محیط مرکز داده، ما با موفقیت یک راه حل پایدار ایجاد کرده ایم که مصرف انرژی را به طور قابل توجهی کاهش می دهد و در عین حال شدت کربن و اثر جزیره گرمایی شهری را کاهش می دهد. گرت تانگ، رئیس راه حل های محیط زیست شهری در ST Engineering گفت: توانایی آن برای استقرار آسان در مراکز داده موجود، گزینه جذابی برای اپراتورهایی است که به دنبال راه حل های مقرون به صرفه برای کاهش مصرف انرژی و دستیابی به اهداف پایداری خود هستند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;