سونا، محلی نا امن

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی 125، آتش سوزی سونای خشك و ماساژ در خیابان مفتح با تلاش آتش نشانان مهار و از سرایت آن به ساختمان های همجوار جلوگیری شد.

 

 

با تماس شهروندان و اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله ساعت 14:53روز گذشته آتش نشانان ایستگاه های 53 و 18 را به خیابان شهید مفتح، خیابان ورزنده روانه كرد.

 

 

محمد رضا وكیلی معاون منطقه شش عملیات آتش نشانی در این باره گفت: در طبقه همكف و در مجاورت یک فروشگاه مواد غذایی یك حمام سونای خشك و ماساژ به مساحت تقریبی 20 متر مربع وجود داشت كه كاملا شعله ور شده بود.

 

 

وی با اشاره به اینكه شدت آتش سوزی و احتمال سرایت آتش به فروشگاه ها و اماكن اطراف وجود داشت، افزود: آتش نشانان به سرعت با قطع جریان برق و گاز، محل حادثه را ایمن سازی كردند و با استفاده از دستگاه تنفسی اقدام به آبرسانی كردند و خود را به كانون آتش سوزی رساندند و در كوتاه ترین زمان ممكن، شعله های آتش را خاموش و از سرایت آن به اطراف جلوگیری كردند.

 

 

خوشبختانه در هنگام بروز این آتش سوزی كسی در سونا و ماساژ حضور نداشت و علت وقوع این حادثه و نیز میزان خسارات وارده از سوی كارشناسان آتش نشانی تحت بررسی است.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;