سوختن یک خانه در آتش‌سوزی ولیعصر

به گزارش تاسیسات نیوز، طبقه دوم یک منزل مسکونی دو طبقه در شهرک ولی عصر نیمه شب گذشته طعمه آتش سوزی شد و خسارات زیادی برجای ماند.


در ساعت 10 دقیقه بعداز نیمه شب گذشته در پی تماس ساکنان یک ساختمان مسکونی مبنی بر وقوع آتش سوزی در یک واحد مسکونی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 38 و گروه امداد و نجات 5 این سازمان را به شهرک ولی عصر، خیابان حیدری شمالی اعزام کرد.


به گفته امیر مرادی فرمانده آتش نشانان اعزامی، یک واحد مسکونی حدودا 80 متر مربعی درطبقه دوم ساختمان دو طبقه ای دچار آتش سوزی شد.


وی با اشاره به این که آتش در حال گسترش وسرایت به طبقه اول با کاربری مطب درمانی بود، افزود: آتش نشانان بلافاصله جریان برق و گاز ساختمان را قطع کردند و سپس با کشیدن یک رشته لوله آبدهی مشغول خاموش کردن آتش شدند.


مرادی تصریح کرد: آتش نشانان درمدت زمان کوتاهی، شعله های آتش را خاموش کرده و همچنین از سرایت آن به طبقه پایین جلوگیری به عمل آوردند.


این فرمانده آتش نشانی با بیان این که خوشبختانه ساکنان این ساختمان قبل از گسترش آتش سوزی از محل خارج شده بودند، اضافه کرد: دراین حادثه به هیچ کس صدمه ی جانی نرسید و نیروهای عملیات پس از خاموش کردن کامل آتش، دودهای حاصله را با بکارگیری فن های قوی به بیرون تخلیه کردند.


وی اعلام کرد که علت وقوع این آتش سوزی و نیز برآورد میزان دقیق خسارت وارده هم اکنون از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;