سه محصول غیراستاندارد در قزوین شناسایی و جمع آوری شد

به گزارش تاسیسات نیوز، ‘محمودرضا طاهری’ افزود: کارشناسان استاندارد در راستای اجرای طرح طاها (اجرای هماهنگ استاندارد) موفق به شناسایی و جمع آوری این محصولات شدند.

 

وی اظهار کرد: در یک مورد از بازرسی های کارشناسان استاندارد در ماه جاری تعداد قابل توجهی روغن دنده خودرو با نام تجاری بهران سمند محصول شرکت نفت بهران بدلیل نداشتن نشان استاندارد ملی شناسایی و از سطح فروشگاه ها جمع آوری شد.

 

این مسوول همچنین گفت: در یک بازرسی دیگر نیز کارشناسان استاندارد قزوین موفق به شناسایی مقدار قابل توجهی اتصالات لوله پی وی سی غیراستاندارد با نام های تجاری کویر پلیکا، پلیمر شهریار و پلیمری بید امین البرز شدند و این محصولات را از فروشگاه های محل عرضه جمع آوری کردند.

 

مدیرکل استاندارد قزوین همچنین از کشف مقدار قابل توجهی شیرآلات بهداشتی و ساختمانی با نام تجاری ایران که فاقد نشان ملی استاندارد بودند، خبر داد و اظهار کرد: این محصول نیز از سطح بازار جمع آوری شد.

 

وی با بیان اینکه مردم با پرهیز از خرید و مصرف کالاهای غیراستاندارد به پیشگیری از تولید آنها کمک می کنند، خاطرنشان کرد: نشان ملی استاندارد تضمین ایمنی و سلامت کالاها است.

 

طاهری در پایان از شهروندان قزوینی خواست تا در صورت مشاهده فروش و عرضه محصولات غیراستاندارد مراتب را برای رسیدگی به سامانه پیامکی 1000001517 و یا شماره تلفن 1517 اطلاع دهند.

پایان پیام /.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;