سهمیه خبرنگاران از طرح ملی مسکن به زودی اعلام می شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: سهمیه مسکن خبرنگاران در قالب طرح اقدام ملی مسکن برای اصحاب رسانه‌ای که ثبت نام شده هستند، به زودی اعلام می‌شود.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی در حاشیه آئین بهره‌برداری از پروژه‌های راه و شهرسازی استان تهران در شهرستان ملارد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته گذشته با حضور رئیس جمهور، حدوداً بیش از ۷۰۰ پروژه روبنایی را در سطح کشور فقط در شهرهای جدید افتتاح کردیم. افتتاح‌های هفته گذشته شامل شهرهای جدید و سایر شهرها و بافت‌های فرسوده می‌شد. این تعداد پروژه بی سابقه است که شامل مدرسه، خانه بهداشت، کلانتری، پارک، فضای سبز، فضای تجاری، فرهنگسرا، سرای محله و هر آنچه برای زندگی مردم و برای بهره مندی از چرخه کامل زندگی لازم است، می‌شد. امروز نیز شاهد تکمیل و افتتاح ۴۰۰ پروژه دیگر در سراسر کشور بودیم.
اسلامی درباره مسکن خبرنگاران نیز گفت: با وزیر ارشاد تفاهمنامه تنظیم کرده‌ایم و خیلی هم پیگیری شد که طبق چارچوب تعریف شده اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه صاحب خانه شوند. هم اکنون مقدمات کار فراهم است و به زودی سهمیه‌ای را در قالب طرح اقدام ملی مسکن برای اصحاب رسانه‌ای که ثبت نام شده هستند، اعلام خواهیم کرد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;