سقوط کارگر جوان از ارتفاع

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه خبری 125، در پی اطلاع رسانی کارگران یک کارخانه با سامانه 125 مبنی بر سقوط یک کارگر از تبعه افغان به درون یک زمین گودبرداری شده ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران زنگ ایستگاه 99 را به صدا درآورد و آتش نشانان به همراه تیم نجات 9 روانه محل حادثه در شمال به جنوب 17خیابان شهریور، تقاطع خیابان منصور، داخل کارخانه یخ شدند.

 

 

 

مجید الوندی افسرآماده منطقه 8 عملیات در این باره گفت: بنابر اظهار شاهدان یک کارگر جوان در هنگام کار در کنار محل گودبرداری شده به عمق حدود 10 متر، پس از برخورد با یک تیرآهن در حال حمل بر اثر برهم خوردن تعادل به درون این زمین سقوط کرده و مصدوم شده بود.

 

 

 

وی افزود: پس از رسیدن آتش نشانان به محل حادثه، نیروهای عملیات بی درنگ به همراه لوازم و تجهیزات لازم به داخل محل گودبرداری شده رفتند و پس از دست یافتن به کارگر مصدوم به نام نقیب اله-ب(23 ساله) در حضور عوامل اورژانس حاضر در محل وی را با استفاده از سبد و جرثقیل به سطح زمین منتقل کردند.

 

 

 

افسر آماده منطقه 8 عملیات خاطرنشان کرد: نیروهای عملیات پس از تحویل مصدوم به عوامل اورژانس که از ناحیه سر، صورت و قفسه سینه به شدت دچار آسیب دیدگی شده بود به ماموریت خود پایان دادند.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;