سقوط مرگبار هواپیما روی فروشگاه مصالح ساختمانی

در حادثه سقوط یک هواپیمای کوچک در ایالت “بادن-وورتمبرگ” آلمان سه تن کشته شدند.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، این هواپیما روی یک فروشگاه مصالح ساختمانی در این ایالت سقوط کرد.در این حادثه سه سرنشین در کابین خلبان کشته شدند. پلیس و امدادگران پس از اطلاع از حادثه در محل حاضر شدند.به گزارش اسپوتنیک، بادن-وورتمبرگ با مساحتی حدود ۳۵٬۷۵۲ کیلومتر مربع، سومین ایالت بزرگ از ۱۶ ایالت آلمان و مرکز این ایالت شهر “اشتوتگارت” است.این در حالی است که سال گذشته نیز، یک هواپیمای کوچک در آلمان در بین جمعیت سقوط کرد و باعث کشته شدن چندین نفر شد.این اتفاق تنها محدود به آلمان نیست و این اتفاق ممکن است در هر کشور دیگری رخ دهد.بر اساس این گزارش، چند روز پیش از این سانحه نیز، یک هواپیما در کشور سوئد سقوط کرد که در این سانحه ۹ نفر کشته شدند. سازمان امدا و نجات سوئد در این خصوص اعلام کرد: هواپیمای مذکور حامل چتربازان بود. بر اساس اعلام این نهاد، هواپیمای مذکور در رودخانه ای بیرون از منطقه «اومی» (Umea) در شرق این کشور سقوط کرده است.
این گزارش حاکی است، چند روز قبل از سانحه هواپیما در سوئد نیز، یک سقوط در کشور استرالیا نیز صورت گرفت که منجر به کشته شدن دو نفر شد.
در پی سقوط یک فروند هواپیمای سبک از نوع «برومبی ۶۱۰» در مجاورت شهرک «لی کریک» واقع در شمال ایالت استرالیای جنوبی ۲ نفر جان خود را از دست دادند.
بر اساس اعلام این رسانه، هواپیمای مذکور در فاصله ۴.۵ کیلومتری فرودگاه لی کریک سقوط کرده است.
هویت یکی از قربانیان این سانحه، مردی ۵۹ ساله به نام پیتر گسلر که در بخش پرورش اسب در ایالت کوئینزلند فعالیت می کرد، اعلام شد.
یکی دیگر از جان باختگان این سانحه نیز یک زن ۴۸ ساله بوده که نام وی هنوز اعلام نشده است.
منبع ایسنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;