سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیون یورویی در کارخانه جدید پمپ حرارتی

آلمان/لهستان: Viessmann قرار است ۲۰۰ میلیون یورو برای توسعه و بازسازی جزئی کارخانه موجود خود در لهستان برای ایجاد یک مرکز لجستیک پمپ حرارتی جدید سرمایه گذاری کند.
به گزارش تاسیسات نیوز، این اعلامیه به دنبال اخبار اخیر مبنی بر سرمایه گذاری یک میلیارد یورویی سازنده آلمانی طی سه سال آینده برای گسترش مجموعه راه حل های پمپ حرارتی و آب و هوای سبز است.
به گفته Viessmann، ساختمان جدید که تقریباً ۵۰۰۰۰ متر مربع را پوشش می دهد، استانداردهای جدیدی در اتوماسیون و پایداری ایجاد خواهد کرد. ساخت و ساز قرار است در سال ۲۰۲۳ تکمیل شود و کارخانه پمپ های حرارتی را به بازارهای اروپای مرکزی و شرقی عرضه کند.
Viessmann بیش از ۲۰ سال است که قطعات و محصولات سیستم از جمله پمپ های حرارتی را در لگنیکا تولید می کند. ماه گذشته، Viessmann سنگ بنای یک سایت جدید در Legnica را برای کسب و کار Refrigeration Solutions گذاشت.
بزرگترین بخش این شرکت، Viessmann Climate Solutions، در حال حاضر ۱۵۰۰ نفر را در لهستان استخدام کرده است. در سال ۲۰۲۳، زمانی که دومین واحد تجاری بزرگ، Viessmann Refrigeration Solutions، سایت برنامه ریزی شده خود را افتتاح کرد، ۱۵۰ شغل دیگر اضافه خواهد شد.
در مراسم تشریفاتی سنگ‌بنیاد، نخست وزیر لهستان، Mateusz Morawiecki حضور داشت که بر مشارکت نزدیک و پربار بین Viessmann، لهستان و به ویژه منطقه Legnica تاکید کرد.
توماس هیم، مدیر عامل Viessmann Climate Solutions گفت: «در راه تبدیل شدن به تامین‌کننده پیشرو اروپایی راه‌حل‌های ۱۰۰% تجدیدپذیر آب و هوایی، توسعه سایت در لگنیکا نقش اصلی را ایفا می‌کند. ما از طریق سرمایه گذاری تاریخی خود، به توسعه قابل توجهی از ظرفیت های تولید خود دست خواهیم یافت، تحقیق و توسعه را تسریع خواهیم کرد و گسترش راه حل های تهویه مطبوع سبز با تمرکز بر پمپ های حرارتی را به پیش خواهیم برد.
این خبر تنها چند روز پس از آن منتشر شد که دایکین اروپا سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیون یورویی برای ایجاد یک کارخانه پمپ حرارتی مسکونی در Ksawerów در جنوب لودز را اعلام کرد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;