سامانه SSO؛ یکپارچه‌سازی سامانه‌های سازمان (پنجره واحد)

راه‌اندازی سامانه SSO در راستای یکی از اهداف اصلی مهندس کریمی آنچه، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران مبنی بر سیستمی شدن فرایندها و مکانیزم‌ها بوده است.

به گزارش تاسیسات نیوز، گفتنی است، پیش از این ده‌ها سامانه مختلف برای خدمت‌رسانی به اعضای سازمان با نام کاربری و رمز عبورهای متفاوت وجود داشت که حالا به لطف راه‌اندازی سامانه SSO همه سامانه‌ها در قالب یک پنجره واحد و با یک نام کاربری و رمز عبور قابل دسترسی است.

هم‌اکنون سامانه ناظران، سامانه نقشه های تفکیکی، سامانه ماده ۳۳ شهرستان (نسخه قدیمی و جدید)، سامانه ماده ۲۷، سامانه سازندگان، سامانه بازرسی، سامانه مهندسان شهرسازی، سامانه گاز، پنل امور مالیاتی به راحتی و تنها با یک رمز عبور و نام کاربری از طریق آدرس sso.tceo.ir قابل دسترسی است.

هم‌چنین پرتال آموزش، سامانه شورای انتظامی و سامانه حل اختلاف به‌زودی  از طریق درگاه ورود واحد در دستری اعضای محترم قرار خواهد گرفت.

یادآور می‌شود، روش قدیمی برای افرادی که مشکلی در ورود دارند از طریق آدرس support.tceo.ir  فراهم است و لازم است این افراد نسبت به رفع مشکل خود در ورود از طریق درگاه sso.tceo.ir از طریق مراجعه به واحد انفورماتیک اهتمام ورزند. پس از نهایی شدن کلیه سامانه ها ورود از درگاه قدیم بصورت کامل مسدود خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;