سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی متولد شد

سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی متولد شد

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: کلیات لایحه اساسنامه سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی (ساتبا) تصویب شد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، فرج‌الله عارفی عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  تسنیم، با اشاره جلسه کمیسیون متبوعش اظهار داشت:  طرح تعیین دوره‌های آموزشی تربیت بهورز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورد بررسی قرار گرفت و با وجود اینکه ما برای همت و تلاش به ورزان در روستاها ارزش و حق قائل هستیم، اما اکثر نمایندگان بر ارائه لایحه از طرف دولت تأکید داشتند بنابراین این طرح در کمیسیون رد شد تا دولت لایحه بدهد و مشکل قانونی در این زمینه نداشته باشیم.

 

وی از بررسی لایحه اساسنامه انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی (ساتبا)  خبر داد و گفت: اساسنامه این سازمان را دولت در قالب لایحه ارائه داده بود که کلیات آن به تصویب رسید.

 

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: دو سازمان در دولت بودند به نام سازمان انرژی‌های نو ایران و سازمان بهره‌وری انرژی‌های نو ایران که براساس این اساسنامه ادغام می‌شوند و سازمان جدید انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی (ساتبا) را تشکیل می‌دهند.

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;