سازمان‌های نظام مهندسی را به مرجع صنفی حرفه‌ای تبدیل می‌کنیم

سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با بیان اینکه سازمان های نظام مهندسی را به یک مرجع صنفی حرفه ای تبدیل خواهیم کرد، گفت: استانها نظرات خود درباره اصلاح قانون نظام مهندسی را ارایه کنند.

به گزارش تاسیسات نیوز، دکتر حمزه شکیب سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به مناسبت بزرگداشت سالروز زادروز خواجه نصیرالدین طوسی و گرامیداشت روز مهندسی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه در حاشیه سفر به استان خراسان شمالی حاضر شد.

دکتر حمزه شکیب در این نشست خبری با بیان اینکه در سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به دنبال تعامل با تمام دستگاه‌ها هستیم، گفت: سازمان‌های نظام مهندسی را به یک مرجع صنفی حرفه‌ای تبدیل خواهیم کرد.

وی در ادامه خواستار همراهی دولت با پیشنهادات نظام مهندسی شد و اظهارداشت: ما خودمان را باید به جایگاهی برسانیم که اگر بحرانی اتفاق افتاد، به سازمان نظام مهندسی به عنوان مرجع مورد وثوق اعتماد شود.

سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور خاطرننشان کرد: دستگاه های دولتی و حکومتی به سازمان نظام مهندسی اعتماد بیشتری داشته باشند، چون همکاران ما عملگرا هستند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه پیشنهادات سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در مرکز پژوهش ها و کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی طرح و پیگیری شود، تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی را به سمت الکترونیکی شدن پیش خواهیم برد.

دکتر شکیب، اصل در سازمان نظام مهندسی را تعهد به مردم عنوان کرد و در عین حال گفت: رسیدگی به وضعیت معیشتی اعضای سازمان را هم باید در نظر بگیریم، ضمن اینکه از همکاران در کلیه استانها خواسته ایم نظرات خود در رابطه با اصلاح قانون را ارسال کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;