زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی نوبت دوم سال ۱۴۰۲

تاسیسات نیوز: با توجه به جمعیت متقاضیان جهت شرکت در آزمون و دریافت پروانه نظام مهندسی، آزمون نظام مهندسی به صورت متناسب با نیاز و تقاضا در نوبت‌های مختلفی برگزار می‌شود. طبق اطلاعیه ارائه شده توسط دفتر مقررات و کنترل ساختمان، آزمون نظام مهندسی نوبت دوم سال ۱۴۰۲ در ماه شهریور برگزار خواهد شد.

برای ثبت‌نام در آزمون نظام مهندسی نوبت دوم، داوطلبان باید به این نکته توجه کنند که در صورت داشتن سه سال سابقه کاری تا روز برگزاری آزمون، اجازه ثبت‌نام دارند. برای قبولی در این آزمون، یکی از مدارک لازم، ارائه سوابق کاری سه ساله توسط دو نفر از مهندسین پایه یک در رشته آزمونی است. از این رو، داوطلبان باید به این موضوع توجه کنند و لازم است مدارک مورد نیاز را به‌درستی تهیه و ارائه دهند.

به شما پیشنهاد می‌شود که همزمان با اطلاعیه ثبت‌نام آزمون نظام مهندسی نوبت دوم، بلافاصله به مطالعه و آماده‌سازی خود بپردازید. توصیه می‌شود که در ابتدا، سوالات چندین سال اخیر را مرور کنید تا با نوع و تیپ سوالات آشنا شوید. همچنین تهیه کتاب کلید واژگان به عنوان یکی از راهبردهای مهم برای حل سوالات در جلسه امتحان، به‌خصوص به دلیل کتاب‌باز بودن آزمون، از اولویت‌های اصلی شما محسوب می‌شود.

زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی نوبت سوم سال ۱۴۰۲ :
آزمون نظام مهندسی سال ۱۴۰۲ در طول سه نوبت برگزار خواهد شد. بر اساس اطلاع رسانی‌های دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، آزمون نظام مهندسی در نوبت سوم، در بهمن یا اسفند ماه برگزار خواهد شد. اطلاعات بیشتر را می‌توانید از طریق دفترچه ثبت نام که از سایت inbr.ir منتشر می‌شود، در زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی سال ۱۴۰۲ در نوبت سوم کسب کنید. این اطلاعات به شما کمک خواهد کرد تا برنامه‌ریزی مناسبی برای قبولی در آزمون داشته باشید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;