رییس اداره نظام مهندسی راه و شهرسازی زنجان: ۱۶۸۴ پروانه اشتغال به کار مهندسی ساختمان در زنجان صادر شده است

به گزارش تاسیسات نیوز، یک مقام مسؤول در اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: یک هزار و ۶۸۴ فقره پروانه اشتغال مهندسی، کاردانی و معماران تجربی برای متقاضیان حقیقی و حقوقی، بر اساس درخواست ثبت شده است.
 احسان ذبیحیان گفت: با توجه به وظایف مشخص شده در قانون تسهیل صدور مجوز کسب و کار، از ابتدای سال ۱۴۰۱ صدور پروانه اشتغال به کار مهندسی به صورت الکترونیکی و از طریق درگاه ملی مجوزها باهمکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و توسط این اداره انجام می‌شود.
وی ابراز کرد: همچنین از آذر ماه سال ۱۴۰۱ تمدید و تغییرات پروانه اشتغال مهندسی هم به صورت الکترونیکی و از سامانه سپامک انجام می‌شود.
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان، به صدور پروانه اشتغال به کار مهندسی در استان اشاره کرد و گفت: طی ۱۰ ماهه سال جاری تعداد یک هزار و ۶۸۴ فقره پروانه اشتغال مهندسی، کاردانی و معماران تجربی برای متقاضیان حقیقی و حقوقی، بر اساس درخواست ثبت شده در سامانه شامل صدور، تمدید، ارتقا و یا تغییر پروانه در استان صادر شده است.
ذبیحیان تاکید کرد: براساس ابلاغیه وزارت راه و شهرسازی پروانه اشتغال‌های کاغذی که فاقد کد یکتا می‌باشند از ابتدای سال آینده فاقد اعتبار بوده و دارندگان پروانه‌های مذکور باید حداکثر تا پایان سال جاری اقدام به اخذ پروانه به صورت الکترونیکی بکنند.
وی افزود: فیلم آموزشی این موضوع توسط دفتر مقررات ملی ساختمان تهیه و در آدرس https://inbr.ir/?p=05922 برای بهره برداری بارگذاری شده است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;