رکن اصلی سازمان، مهندسان سراسر کشور هستند

نخستین نشست سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با کارکنان سازمان با حضور تعدادی از اعضای شورای مرکزی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل ساختمان شورای مرکزی برگزار شد.
به گزارش تاسیسات نیوز، دکتر حمزه شکیب در نخستین نشست خود با کارکنان سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با اشاره به اینکه می‌خواهیم کنار یکدیگر بایستیم و به نحو احسن، کارها را پیش ببریم، اظهارداشت: تغییرات اخیر در سازمان را همچون تغییر مربی تیم فوتبالی بدانید که این تیم به شوک نیاز دارد. برهمین اساس، بنده معتقدم با تغییرات اخیر ، به سازمان و کارکنان آن، شوک وارد می‌شود تا وظایف قانونی را بهتر انجام دهیم.
وی با بیان اینکه ما خود را نماینده ۶۰۰ هزار عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان می‌دانیم، عنوان کرد: دانش آموزان نابغه و باهوش وارد رشته‌های مهندسی می‌شوند. برهمین اساس، ما به نمایندگی از آن‌ها، کارها را پیش خواهیم برد.
سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان با تاکید بر اینکه رکن اصلی سازمان، مهندسان سراسر کشور هستند، تصریح کرد: باید نگاه شورایی داشته باشیم و اصل شورا باشد، ضمن اینکه با انسجام و همدلی، وظیفه خود را نسبت به ۶۰۰ هزار عضو سازمان انجام خواهیم داد.
دکتر شکیب، هدف اصلی سازمان نظام مهندسی ساختمان را ارائه بهترین خدمات به مردم اعلام کرد و اظهارداشت: خروجی نهایی ما، ساختمان‌هاست. برهمین اساس، هرچه در شرح خدمات بهتر باشیم و وظایف ملی مان را به نحوه احسن انجام دهیم، در کنار فضای دوستانه، پویایی بهتری نیز خواهیم داشت.
وی در پایان بر ایجاد وحدت رویه در تمام ارکان سازمان تاکید کرد و گفت: بنده نسبت به آینده بسیار خوش بین هستم.
در ادامه این نشست، مهندس مهدی شایان دبیر اجرایی شورای مرکزی ضمن عرض تبریک بابت انتصاب دکتر شکیب، ایشان را از اساتید مبرز دانشگاه خواند و اظهار داشت: از زحمات مهندس خرم در کسوت ریاست سازمان تشکر می‌کنم. وی گفت: امیدوارم بدنه سازمان همواره همراهی خود را با مدیریت سازمان داشته باشد.
شایان خطاب به کارکنان سازمان تاکید کرد که با قوت و قدرت به کار خودتان ادامه دهید. انشالله شایسته اعتماد جامعه مهندسی باشیم.
در ادامه مهندس کاوه نوری کوپایی، دبیر اجرایی شورای مرکزی، انتصاب دکتر شکیب به عنوان سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور را تبریک گفت و با تشکر از زحمات مهندس خرم، رئیس سابق سازمان ابراز امیدواری کرد، با همراهی و همدلی اعضای شورا بتوانیم تغییرات بهتری ایجاد شود.
همچنین مهندس جعفر هاشم زاده با تبریک به دکتر شکیب و تقدیر از زحمات مهندس خرم، اظهار داشت: همه از اعضای یک خانواده هستیم و کارکنان و اعضا صاحب اصلی این خانواده هستند.
این عضو شورای مرکزی خطاب به پرسنل گفت: متکی به کار و تلاش خودتان باشید و از حاشیه پرهیز کنید، چون آسیب به مجموعه وارد می‌شود.
مهندس هاشم زاده تاکید کرد: کاری کنید از شما به خاطر کار و تلاش و خدمت صادقانه یاد شود ؛ نه در جهت چالش و مشکل.
وی با بیان اینکه دکتر شکیب معتقد به عدالت هستند، خاطر نشان کرد: انشالله با تلاش و یاری بتوانیم این مسیر باقی مانده از شورای هشتم را طی کنیم.
هاشم زاده عضو شورای مرکزی در پایان گفت: خدمت همه شما «خسته نباشید» عرض می‌کنم و آرزوی موفقیت دارم.
در ادامه این نشست، مهندس مجید جی افرام عضو شورای مرکزی با عرض تبریک بابت انتصاب دکتر شکیب و تشکر به خاطر پپذیرفتن این مسئولیت، از زحمات مهندس خرم نیز تقدیر و تشکر کرد. وی خطاب به کارکنان سازمان گفت: بیش از پیش با مدیریت سازمان همکاری کنید و امیدوارم سربلند و پیروز باشید.
همچنین مهندس بهمن مومنی مقدم، مدیر اجرایی سازمان ضمن تشکر از زحمات مهندس خرم، اظهار داشت صمیمانه آرزو می‌کنم دکتر شکیب موفق باشند و انشالله با ارتباطات خوبی که از ایشان با دولت سراغ داریم، بتوانیم به طور شایسته به جامعه مهندسی خدمت کنیم.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;