HVAC و ایونت‌های پیش رو

ایونت‌ها و رویدادهای HVAC (سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و تهویه مطبوع) در مکان‌های مختلفی در سراسر جهان برگزار می‌شوند تا از طریق یک نمایشگاه، نشست یا کنفرانس مشتریان و علاقه‌مندان این حوزه را با آخرین تکنولوژی در زمینه سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی، تهویه مطبوع و برودت آشنا کنند.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، یکی از مرسوم‌ترین و معروف‌ترین ایونت‌هایی که در سراسر جهان برگزار می‌شود، نمایشگاه اشری است که هر ساله از سوی جامعه مهندسین حرارت، برودت و تهویه مطبوع سازماندهی و در کشور آمریکا برگزار می‌شود. این ایونت‌ها معمولا در ابتدا و اواسط سال میلادی برگزار می‌شوند.
یکی دیگر از بزرگ‌ترین ایونت‌هایی که در این حوزه در آسیا برگزار می‌شود، ایونت Mostra Convengno Expocomfort  است که از ۴ تا ۶ سپتامبر سال ۲۰۱۹ در سنگاپور برگزار می‌شود. این نمایشگاه به نوعی محلی است برای نشان دادن قوی‌ترین و بروزترین تکنولوژی‌ها در زمینه سیستم‌های برودتی، آب، انرژی تجدید‌پذیر و بخش‌های گرمایشی. شرکت‌های بسیاری از کشورهای اروپا و همچنین شرکت‌‌های بومی سنگاپور در این رویداد حضور خواهند داشت. انتظار می‌‌رود که این نمایشگاه تعداد ۱۱۵۰۰ خریدار و ۵۰۰ غرفه‌دار را جذب کند.
رویداد بعدی که در هند برگزار می‌شود REFCOLD نام دارد که اشاره به صنعت زنجیره برودت و تبرید دارد. این رویداد از ۲۲ تا ۲۴ نوامبر سال جاری در کشور هند برگزار می‌شود.
پس از آن، نوبت به دوبی می‌رسد که با برگزاری نمایشگاه HVAC R EXPO عرض‌اندام کند. این نمایشگاه نیز از ۲۶ تا ۲۹ نوامبر سال جاری در مرکز تجارت جهانی دوبی در شهر دوبی برگزار خواهد شد.
پس از گذر از آسیا، نوبت به اروپا می‌رسد که میزبان یک رویداد در این حوزه باشد. رویداد SIFA France از ۲۸ تا ۲۹ ماه نوامبر سال جاری در کشور فرانسه برگزار خواهد شد که حضور شرکت‌ها و برندهای مطرح در این نمایشگاه از ویژگی‌های متمایز این نمایشگاه به شمار می‌رود.
سال جدید میلادی با رویداد جدیدی از اشری در ماه ژانویه ۲۰۱۹ آغاز می‌شود. این رویداد و کنفرانس زمستانی از ۱۲ تا ۱۶ ماه ژانویه سال ۲۰۱۹ آغاز می‌شود.
بعد از اشری، اسپانیا میزبان رویداد بعدی خواهد بود. نمایشگاه HVAC مادرید با عنوان Madrid International HVAC & R Exhibition 2019 از ۲۶ فوریه تا اول ماه مارچ سال ۲۰۱۹ در شهر مادرید اسپانیا آغاز به کار خواهد کرد.
آخرین رویداد زمستانی در کشور ویتنام برگزار می‌شود. این رویداد که HVAC Vietnam 2019 نام دارد از ۲۵ تا ۲۷ ماه مارچ سال ۲۰۱۹ برگزار می‌شود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;