رونمایی گیتی پسند از محصول جدید در نمایشگاه بین المللی تاسیسات تبریز

گیتی پسند در نمایشگاه بین المللی تاسیسات تبریز از محصول جدید خود به نام لوله سه لایه پلی پروپیلن با نام تجاری آذین پلاس به صورت رسمی رونمایی می کند.
به گزارش تاسیسات نیوز، امیرحسین جنتی معاون بازرگانی گیتی پسند با بیان این خبر اظهار داشت: تولید محصول جدید بر اساس نیاز بازار یکی از اصول این گروه صنعتی در صنعت تاسیسات بوده که بر همین مبنا هر ساله محصولات جدید به ویژه در بخش اتصالات تولید و روانه بازار گردیده است.
وی ادامه داد: صنعت تاسیسات به ویژه در بخش تجهیزات آبرسانی ساختمان، یکی از صنایع پویا به شمار می آید که ما نیز تلاش داشتیم این پویایی را در مجموعه خود حفظ نموده و بر همین مبنا، همکاران ما در بخش تحقیقات و توسعه، نسبت به طراحی و تولید محصول جدید اهتمام می ورزند.
جنتی تصریح کرد: بر همین مبنا طرح تولید نسل جدید لوله های پلی پروپیلن در دستور کار ما قرار گرفت که با همکاری بخش های مختلف گروه به بار نشست و اینک با افتخار اعلام می نماییم این گروه صنعتی موفق به تولید لوله های سه لایه پلی پروپیلن تقویت شده با الیاف شیشه شده است که در دو گرید سه لایه ( PP-R) و سه لایه ( PP-RCT ) و با نام تجاری آذین پلاس ( آذین +) به بازار ارائه می گردد.
معاون بازرگانی گیتی پسند بیان داشت: این محصول جدید که در شرکت آذین لوله سپاهان  تولید می شود، علاوه بر دارا بودن مزایای لوله های تک لایه پلیمری، موارد کاربرد فراوانی دارد که قطعا مورد توجه متخصصان و مجریان تاسیساتی قرار خواهد گرفت و امروز آذین لوله خوشنام و معتبر، دارای سبد محصول متنوع برای نیازهای متنوع خواهد بود.
وی در پایان از رونمایی و آغاز سفارش گیری این محصول جدید  در نمایشگاه تاسیسات و ساختمان تبریز در تیرماه سال جاری خبر داد و افزود:قیمت این محصول را بازار تعیین خواهد کرد و پیش بینی می شود نسبت به لوله های تک لایه پلیمری تا حدودی بالاتر  باشد که البته با توجه به مزیت های رقابتی محصول، کاملا به صرفه است.
منبع تاسیسات نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;