رونمایی از کامل ترین سبد محصولات پیش ساخته صنعت ساختمان

کامل ترین سبد محصولات پیش ساخته و بروز ترین خط تولید حوزه ساختمان خاورمیانه در بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان رونمایی می شود.
به گزارش تاسیسات نیوز، حمید رضا بنی کریم پژوهشگر صنعت ساختمان، گفت: کامل ترین سبد محصولات پیش ساخته و بروز ترین خط تولید حوزه ساختمان خاورمیانه در شرایط نابسامان کرونا و تبعات نامناسب اقتصادی در بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان  رونمایی می شود. 
مدیرعامل یک گروه صنعتی گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری نسبت به جهش تولید و اعتلای کالای ایرانی با استفاده از مواد اولیه ۱۰۰ درصد ایرانی و بدون نیاز به واردات، محصولات پیش ساخته را در سطح کیفیت جهانی تولید و عرضه کرده ایم و امسال با تمام محدودیت‌های بیماری کرونا و تحریم‌ها، ظرفیت تولیدات خود را ۴۰۰٪ افزایش داده ایم.
بنی کریم اظهار کرد: گروه‌های صنعت ساختمان، با کامل‌ترین سبد محصولات پیش ساخته اعم از انواع ساندویچ پانل pu. Xps. Eps. Rw. انواع کانکس، ساختمان پیش ساخته و انواع سردخانه‌های وابت و متحرک  در بیستمین نمایشگاه بین المللی ساختمان، حضور دارند و امسال بیش از ۱۰۰۰ نفر را بصورت مستقیم و غیر مستقیم با هدف اشتغال زایی و کارآفرینی به همکاری دعوت می کنند.
او اظهار تصریح کرد: سهم فروش این شرکت تولیدی صنعت ساختمان، از بازار داخل ۲۵ درصد است و در این مجموعه از تولیدکنندگان داخلی استفاده می‌شود و تحریم‌ها هیچ گونه تاثیری بر میزان تولیدات نداشته است. محصول ما برای ساختمان سازی ساخته و استفاده می‌شود و بومی بوده و وابستگی مجموعه به واردات صفر است.
مدیرعامل شرکت تولیدی صنعت ساختمان به موضوع صادرات محصولات تولیدی اشاره کرد و گفت: ۳۰ درصد از فروش ما صادراتی است و  به کشور‌های پاکستان، افغانستان، سوریه، لبنان و جیبوتی صادرات داریم و قرار است در سال‌های آینده به کشور‌های شمال آفریقا و اروپا هم صادرات داشته باشیم.
بنی اکرم یاد آور شد: بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران با معرفی آخرین دستاورد‌های صنعت ساختمان در تاریخ پنجشنبه ۲۰ شهریور  تا یکشنبه ۲۳ شهریور میزبان بازدیدکنندگان است.
منبع باشگاه خبرنگاران جوان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;