رونمایی از محصول جدید + تصویر

به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت سامسونگ ادعا می کند برای اولین بار در نمایشگاه لوازم خانگی لاس وگاس در سال 2017 از دستگاه های تهویه مطبوع دیواری بدون باد خود رونمایی می کند.

 

 

 

گفته می شود دستگاه تهویه مطبوع AR9500M، بدون ایجاد ناراحتی های ناشی از جریان هوای سرد مستقیم، محیط داخلی خنک تر و راندمان انرژی مناسب فراهم می کند.

 

 

 

این خبر از موفقیت بزرگ دستگاه های تهویه مطبوع بدون باد در کره جنوبی حکایت می کند.

 

 

 

تکنولوژی سامسونگ هوای سرد را از طریق 21000 منفذ هوای بسیار کوچک منتشر می کند. این فرایند دو مرحله ای ابتدا دما را در حالت سرمایش سریع کاهش می دهد و بعد به صورت خودکار به حالت سرمایش بدون باد منتقل می شود.





وقتی دمای مطلوب حاصل شد، هوای ساکن ایجاد می شود؛ طبق تعریف ASHRAE، هوای ساکن به جریان هوای با سرعت های کمتر از 0.15 متر بر ثانیه اطلاق می شود.

 

 

 

در مقایسه با حالت سرمایش سریع، این روش می تواند مصرف انرژی را تا 72% کاهش دهد. در مقایسه با حالت سرمایش طبیعی، حالت بدون باد 55% انرژی کمتری مصرف می کند.

 

 

 

با بهره گیری از مبدل دیجیتالی جدید 8 قطبی سامسونگ با فناوری PowerBoost، موتور AR9500M نوسانات گشتاوری کمتری تولید می کند که کل انرژی لازم را کم و زمان لازم برای رسیدن به حداکثر سرعت کمپرسور را کوتاه می کند.

 

 

 

AR9500M همچنین به وای فای متصل می شود، در نتیجه می تواند با استفاده از اپلیکیشن حانه هوشمند سامسونگ ازهرجایی کنترل شود.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;