رونمایی از فناوری جدید امرسن

رونمایی از فناوری جدید امرسان
مهندس نیره شمشیری
شرکت امرسن، ورود خانواده ای از موتورهای با فرکانس متغیر کوپلند برای کاربردهای تبرید تجاری و صنعتی به گروه محصولات خود را اعلام کرده است.
تاسیسات نیوز/ ترجمه/ مهندس نیره شمشیری: امرسن می گوید VFD های کوپلند آن با ویژگی سهولت نصب و استفاده به عنوان یک اولویت بالا با ویژگی های بسیار مانند منوی راه اندازی سریع برای پذیرش و خدمات خطی اصلی طراحی می شوند. به علاوه گفته می شود آنها به صورت بدون درز با کنترل نظارت E2 امرسن، کنترل نظارت E3 جدید و کنترلرهای تبرید دیکسل ادغام می شوند.
یک مدل VFD می تواند برای چندین کمپرسور و نیز موتورهای عمومی به کار رفته و به میزان قابل توجهی نیاز به انباشتن SKU های زیاد را کاهش می دهد.
دو طیف سری EVM و EVH وجود دارد. VFD EVM کوپلند از ۲/۱ تا ۳۰ اسب بخار را پوشش می دهد، گزینه های ورودی یک و سه فاز دارد و استفاده از آن با اتصال آن بورد بلوتوثی ساده است. VFD EVM برای چیلرها، تبرید پزشکی، ویترین های سرد و کاربری های دسترسی ساده که عملکرد کنترلی کمی لازم است، مناسب می باشد.
EVH VFD کوپلند از ۱ تا ۲۵۰ اسب بخار و همه گزینه های سه فازی استاندارد شامل ۵۷۵ ولت را پوشش می دهد. آنها کنترل را برای مدیریت کاربردهایی که به عملکرد بیشتری مانند کاربردهای رک های متمرکز، سیستم های تقویت کننده CO2، چیلرهای پیشرفته و تبرید صنعتی توسعه داده اند.
نرم افزار EVM و EVH کوپلند برای سازگاری کمپرسور کوپلند بهینه شده است، اما کارکردهای رایج در موتورهای صنعتی را نیز ارایه می کند. پلت فورم VFD همه کمپرسورهای کوپلند از جمله اسکرول، نیمه هرمتیک و چگالشی اسکرو را پوشش می دهد.
منبع تاسیسات نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;