رونمایی از سیستم‌های تهویه جدید


سیستم‌های جدید تهویه مطبوع گری با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا، در ایران رونمایی شد.

 



به گزارش تاسیسات نیوز، محمدتقی هاشم‌نیا از ورود سیستم های جدید تهویه مطبوع گری در ایران خبرداد و گفت: تکنولوژی های جدید به کار رفته در سیستم GMV-5، از جمله سیستم های تهویه روز دنیا به شمار می روند و  مزایا، امکانات، کاربرد و نصب این دستگاهها در مقایسه با رقبا، حفظ محیط زیست را به دنبال دارد.

عضو انجمن لوازم خانگی و تاسیسات افزود: امکان استفاده از سیستم‌های خورشیدی جهت راه اندازی دستگاه به صورت انحصاری توسط گری و امکان استفاده از پروتکل CAN جهت ارتباط از راه دور از طریق شبکه با GMV-5، موجب پیشتاز شدن این دستگاه در دنیا شده است.

وی تصریح کرد: سیستم فوق‌الذکر با استفاده از نوعی ارتباط تحت عنوان کن، نخستین بار توسط گری اختراع شد که از قابلیت های این سیستم می توان به سرعت ارتباط تا 20 کیلو بایت بر ثانیه اشاره کرد. ضمن اینکه بزودی اسپلیت های اینورتر تروپیکال گری مناسب با کار در مناطق حاره ای را در سه ظرفیت وارد  بازار خواهند کرد.

هاشم‌نیا اظهار داشت: در حال حاضر 7 برند جهانی به نام‌های اجنرال، گری، هیتاچی، یازاکی، یونیفلر، کوکن و ویزمن از طریق تهویه نیا در ایران حضور دارند که با برخورداری از هفت برند جهانی تنها  شرکت تاسیساتی در ایران  است که می تواند کلیه نیاز های سرمایشی و گرمایشی صنعت ساختمان را تامین نماید.

وی خاطرنشان کرد: کامل بودن سبد کالا، شهرت شرکتهای سازنده، کیفیت، بهره گیری از فناوری نوین، بازدهی بالا و دوستدار محیط زیست بودن مشخصه های این محصولات است.

هاشم‌نیا افزود: برای اولین بار گری با استفاده از چیلر سانتریفیوژ DC اینورتر، به طور مستقیم از ولتاژ DC تولید شده توسط صفحات خورشیدی استفاده کرده و با بکارگیری این تکنولوژی پیشرفته که از برق شبکه و انرژی خورشیدی تلفیق شده، امکان خنک کردن واحدهای مسکونی، اداری و تجاری را به صورت رایگان فراهم نموده، ضمن اینکه این  سیستم به علت  نقش موثر در کاهش انتشارگازهای آلاینده مثل  CO2، در حفظ محیط زیست نیز قدم مثبتی خواهد بود

پایان پیام /.



ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;