روز پرکار سازمان نظام مهندسی ساختمان در سی سخت

رئیس سازمان نظام مهندسی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در این نشست مقرر شد آواربرداری در شهر سی سخت با سرعت عمل بیشتری انجام شود.
به گزارش تاسیسات نیوز؛ نشست شروع بکار عملیات اجرایی شهر سی سخت با حضور دکتر حاجی زاده معاونت عمرانی، دکتر مهرجو ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، مهندس وحید مهر رئیس بسیج مهندسین عمران و معماری و عضو هیات مدیره سازمان، دکتر یزدانپناه نائب رئیس سازمان، مدیرکل بنیاد مسکن استان، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری، نماینده راه و شهرسازی، نماینده آزمایشگاه مکانیک خاک، نماینده برنامه و بودجه، شهردار سی سخت و جمعی از اساتید دانشگاه برگزار شد.
دکتر مهرجو رئیس سازمان در این نشست بیان کرد: در این نشست مقرر شد آواربرداری در شهر سی سخت با سرعت عمل بیشتری انجام شود تا عملیات اجرایی ساخت و ساز اغاز و همچنین یک کار گروه برای بررسی آسیب پذیری مناطق آسیب پذیر و پهنه بندی خطر شهر سی سخت تشکیل شود.
گفتنی است امروز از ساعت ۸ صبح تا ده شب مهندسین معمار جهت طراحی و ارایه خدمات مهندسی در دفتر نمایندگی سازمان در سی سخت حضور داشتند که ۵۲ مجوز صادر و ۴۰ پرونده ساختمانی از سوی سازمان به شهرداری ارسال شد.
منبع تاسیسات نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;