رقابت بیش از ۳۷۰ نفر از مهندسان معماری استان زنجان

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: ۳۷۶ نفر از مهندسان رشته معماری در آزمون ورود به حرفه مهندسان ۲۳ تیرماه در استان زنجان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
به گزارش تاسیسات نیوز، احسان ذبیحیان ، از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی در رشته معماری (طراحی) در استان زنجان خبر داد و گفت: این آزمون به روش ترسیمی و همزمان با سراسر کشور روز پنجشنبه ۲۳ تیرماه از ساعت ۸ صبح در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در این آزمون ۳۷۶ نفر از مهندسین استان زنجان شرکت می‌کنند، گفت: یکی از شرایط اخذ پروانه اشتغال مهندسی ساختمان قبولی در آزمون ورود به حرفه مهندسان است که هر ساله در رشته‌های ساختمان و در صلاحیت‌های مختلف برگزار می‌شود.
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در این میان ۵۴ درصد از شرکت کنندگان در این آزمون آقایان و ۴۶ درصد خانم‌ها هستند.
ذبیحیان با تاکید بر اینکه امسال آزمون رشته طراحی معماری ۲۳ تیر ماه برگزار می‌شود، ابراز داشت: همچنین سایر رشته و صلاحیت‌ها هم در شهریور ماه برگزار خواهد شد.
وی ابراز داشت: داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون می‌توانند به سامانه ثبت نام آزمون‌ها به آدرس سایت شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور « http://www.sanjeshserv.ir »و یا به آدرس نشانی « inbr.ir »مراجعه و کارت خود را دریافت کنند.
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان، بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این آزمون توسط شرکت کنندگان تاکید کرد و ابراز داشت: استفاده از ماسک برای شرکت در آزمون و همراه داشتن مواد ضد عفونی کننده ضروری است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;