رزمایش کمک مومنانه نظام مهندسی تهران در مواجهه با کرونا

در راستای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده همه ظرفیت ها برای کمک مؤمنانه به نیازمندان، رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه باهمت و حضور گروه جهادی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران برگزار شد.
به گزارش تاسیسات نیوز، رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه با حضور مهندس سعید سعیدیان، رئیس سازمان و جمعی از اعضای هیئت‌مدیره، سردار یزدی و سردار حسینی فرمانده و معاونت اقشار سپاه حضرت محمد رسول الله، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید رضا تقوی نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، سرگرد پاسدار، حسن توکلی مسئول بسیج مهندسین تهران بزرگ و فرمانده قرارگاه خاک سفید و جمعی از بسیجیان و مهندسان سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران تشکیل شد.
این همایش با گزارش فعالیت‌های جهادی مهندسان بسیجی توسط سرگرد حسن توکلی آغاز و با سخنرانی‌های حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقوی و سردار یزدی همراه بود.
به گفته سرگرد مهندس توکلی، گروه جهادی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران از زمان وقوع زلزله سر پل ذهاب به‌صورت منسجم فعالیت خود را آغاز و تاکنون صدها فعالیت جهادی در قالب فعالیت‌های مهندسی و حرفه و اجتماعی در راستای کمک به اقشار نیازمند و ضعیف جامعه داشته است که ساخت و بازسازی مسکن، تهیه جهیزیه و تهیه سبد خانوار برای نیازمندان ازجمله این فعالیت‌هاست. در رزمایش همدلی و کمک مومنانه نیز گروه جهادی سازمان نظام مهندسی ساختمان بیش از ۸۰۰ بسته کمک معیشتی تهیه و بین خانواده های نیازمند توزیع نموده است.
منبع نظام مهندسی تهران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;