رتبه اول در حوزه ساختمان های مسکونی

به گزارش تاسیسات نیوز، جوایز تکنولوژی ASHRAE، دستاوردهای چشمگیر اعضایی که با موفقیت از طراحی نوین ساختمان در حوزه های آسایش ساکنین، کیفیت هوای داخل و حفظ انرژی استفاده کرده اند را معرفی می کند. طرح های آنها استانداردهای ASHRAE را برای مدیریت موثر انرژی و IAQ پیاده سازی می کنند. عملکرد این موسسات طی داده های واقعی قابل تایید درطول یک سال تایید می شود.

 

 

 

 

جوایز امسال به ساختمان هایی اختصاص یافت که برای انواع ساکنین و کاربری ها از جمله خریداران داروخانه ها، مسافران هواپیما و دانش آموزان دبیرستان ها طراحی شده اند.

 

 

 

 

پروژه شامل دو ساختمان چندطبقه جدید و یک کاربری مجدد از ساختمان تاریخی است که به حفظ بعضی از کاراکترهای تاریخی کمک می کند. پروژه یک بلوک شهری کامل در South Lake Union در مجاورت سیاتل را پوشش می دهد و 333 واحد مسکونی و فروشگاه در دو ساختمان نوساز و بازسازی یک ساختمان تجاری قدیمی را در بر می گیرد.

 

 

 

 

سیستم های مکانیکی جدید شامل یک سیستم گرمایش آب پمپ حرارتی مرکزی در دو ساختمان بزرگ چندطبقه، پمپ های حرارتی بدون کانال برای 40% واحدهای آپارتمانی و فضاهای مشترک و محفظه آب باران و استفاده مجدد برای کشاورزی شهری در بام می شود. این پروژه همچنین در یک پروژه آزمایشی تصفیه فاضلاب با سازمان خدمات شهری با دو گودال مرطوب دو فیلتری مشارکت کرده که رواناب اب باران تپه کپیتول را قبل از ورود به دریاچه Lake Union به صورت مقدماتی تصفیه می کند.

 

 

 

 

آپارتمان ها در میان ساختمان های با بیشترین راندمان در شمال غربی اقیانوس آرام است که EUI آن، 19.8 kBtu بر فوت مربع بر سال برای ساختمان غربی و 27.1 kBtu بر فوت مربع در سال برای ساختمان جنوب شرقی هستند.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;