راه اندازی مراکز کارآموزی جوار کارگاهی و بین‌کارگاهی

مرکز آموزش بین کارگاهی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان وبلوچستان در زاهدان افتتاح شد.
 گزارش تاسیسات نیوز، عطف به تبادل تفاهم‌نامه همکاری آموزشی با رویکرد تأسیس مراکز کارآموزی جوار کارگاهی و بین‌کارگاهی مابین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان وبلوچستان و اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکز آموزش بین کارگاهی سازمان نظام مهندسی ساختمان در زاهدان افتتاح شد.
بنا براین گزارش این افتتاح با حضور خداداد اولیایی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان، پور ارباب رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان و روسای مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان برگزار شد.
اولیائی در این افتتاح اظهار داشت، در استان ۱۸ موافقت نامه اصولی مجوز راه اندازی مراکز جوار کارگاهی و بین کارگاهی صادر شده است که از این تعداد ۸ مرکز افتتاح و به بهره برداری رسیده است.
وی گفت:مراکز آموزش جوار کارگاهی، مراکزی هستند که به منظور گسترش آموزش‌های فنی‎ و‎حرفه‌ای و تأمین نیروی کار ماهر مورد نیاز صنایع و واحد‌های تولیدی تأسیس و راه‌اندازی می‎شوند واین آموزش‌ها با نظارت و هدایت اداره کل آموزش فنی‎ و‎حرفه‌ای انجام میشود.
اولیایی با اشاره به رسالت اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در توانمندسازی اقشار مختلف جامعه از جمله شاغلان صنایع و صنوف، ایجاد مراکز آموزش جوار و بین کارگاهی در کنار واحد‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی ومهندسی گفت: توجه بیشتر به امر آموزش‌های مهارتی موجب ارتقای سطح دانش و مهارت نیروی انسانی بنگاه‌های اقتصادی می‌شود.
با توجه به طرح مسکن ملی و احدات ۱۳ هزار مسکن برای فاقدین مسکن نیازمند آموزش نیرو‌های بومی در حرفه‌های مختلف صنایع ساختمان با هماهنگی سازمان نظام مهندسی ساختمان هستیم که این مرکز برای تربیت و آموزش کارگر ماهر و نیمه ماهر در حوزه‌های مختلف ساختمان فعالیت خواهد کرد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;