راه اندازی سامانه نظارت و بازرسی نظام مهندسی کردستان

در تداوم الکترونیکی کردن خدمات سازمان، سامانه نظارت و بازرسی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان راه اندازی می شود.
به گزارش تاسیسات نیوز، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان از راه اندازی سامانه نظارت و بازرسی “چاودیر” خبر داد.
مهندس فریبرز خلیل اللهی اظهار داشت: سازمان استان در راستای تسهیل در انجام بازدید های دوره ای و تهیه و ارسال مکاتبات اداری و ارائه گزارشات دوره ای ناظرین به مراجع ذیصلاح اقدام به تهیه و راه اندازی این نرم افزار نمود و این امر را در تداوم برنامه ریزی و حرکت به سوی سازمان الکترونیک انجام شده است.
وی تصریح کرد: مهندسین ناظر سازمان می توانند با استفاده از سامانه چاودێر ، با حضور در محل پروژه و از طریق گوشی تلفن همراه خود، ضمن ثبت موقعیت جغرافیایی ، نسبت به بازدید و تکمیل گزارش مرحله ای با استفاده از چک لیست های مختلف موجود در سامانه اقدام نمایند .
رئیس سازمان افزود: در سامانه “چاودێر” امکان ارسال رونوشت مکاتبات و گزارشات و یا دستور کار به مجری ذیصلاح پروژه و نظر خواهی از طراحان پروژه نیز وجود دارد.
مهندس خلیل اللهی درباره این سامانه اعلام کرد: انجام و ثبت  بازدید های کارشناسان گروه کنترل و بازرسی سازمان و مکاتبات این گروه با ناظرین ، طراحان و مجریان در خصوص پروژه های بازدید شده امکان پذیر خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: استفاده آزمایشی از سامانه هم اکنون توسط کارشناسان این سازمان انجام شده و هم اکنون آماده بهره برداری است، ضمن اینکه چگونگی ورود و راهنمای استفاده از این سامانه به زودی در دسترس اعضای محترم قرار می گیرد.
منبع نظام مهندسی کشور
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;