راهکار هموار شدن راه توسعه صنعت نفت

به گزارش تاسیسات نیوز، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: حضور شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران بزرگ بین‌المللی در صنعت نفت ایران بدون تردید عاملی برای توسعه و پیشرفت این صنعت است.





اسدالله قره‌خانی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای‌اسلامی با بیان به اینکه حضور سرمایه‌گذاران بزرگ خارجی راه توسعه صنعت نفت و گاز کشور را هموار می‌کند، گفت: حضور سرمایه‌گذار خارجی به معنای کنار گذاشتن اقتدار و عزت داخلی نیست، بلکه استفاده از چنین سرمایه‎هایی می‌تواند توان اقتصادی ایران را افزایش دهد.





شانا گزارش داد؛ وی با اشاره به اینکه هر صنعتی برای تحول و پیشرفت به منابع مالی نیازمند است، افزود: در شرایطی که بانک‌ها منابع مالی مناسبی برای کمک به توسعه صنعت نفت در اختیار ندارند و اوراق مشارکت ارزی و ریالی و استفاده از منابع صندوق توسعه ملی نیز مشکلات این صنعت را برطرف نکرده است، حضور سرمایه‌گذاران بزرگ خارجی می‌تواند راه را برای توسعه صنعت نفت فراهم کند.





قره‌خانی تصریح کرد: صنعت نفت و گاز ایران برای جهانی شدن، توسعه و نوسازی هرچه بیشتر نیازمند استفاده از سرمایه‌های خارجی است. سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: حضور شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران بزرگ بین‌المللی در صنعت نفت ایران بدون تردید عاملی برای توسعه و پیشرفت این صنعت است.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;