دیدار روسای نظام مهندسی با بانوان

به گزارش تاسیسات نیوز، دیدار رئیس و نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با مدیر کل امور بانوان استان روز پنج شنبه ٢٤ اسفندماه صورت گرفت.


به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی مازندران در اين ديدار مهندس علي نيا رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان مازندران ضمن تبريك انتصاب ايشان و تبريك فرارسيدن سال نو با اشاره به ظرفيت هاي اين سازمان اظهار داشت: اين سازمان داراي 35 هزار عضو متخصص است كه 6 هزار نفر از اين اعضا را بانوان مهندس تشكيل مي دهند.


وي با اشاره به تعهد و مسئوليت پذيري بانوان اظهار داشت:امروز خانم ها با توجه به نقش اثرگذاري كه در حوزه هاي مختلف اجتماعي، سياسي و فرهنگي دارند ولي هنوز به جایگاه و حقوق اجتماعی که باید برسند نرسیدند .


رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان مازندران بیان داشت: استان مازندران از استان هاي افتخار آفرين در كشور است. نه تنها در زمينه هاي علمي ،فني و مهندسي جزو شاخص ترين استان ها است بلكه از حيث فرهنگ ايثار و شهادت نيز از استان هاي شاخص كشور است . سردار طوسي از شهداي بزرگ استان و كشور است و اميدواريم با حضور شما كه از نسل سرداران هستيد شاهد تحول در حوزه بانوان باشيم.


در ادامه اين ديدار دكتر سودابه مهري نايب رئيس اول سازمان با بيان اينكه مازندران جزو استان هایی است که خانم های متخصص و تحصیل کرده زیادي دارد خاطرنشان كرد:با اين وجود فضای مدیریتی در حوزه بانوان نه تنها در استان بلکه در کشور مغفول مانده است .


وي با اشاره به آمادگي سازمان جهت مشاركت در برنامه هاي توسعه استان اظهار داشت:با توجه به ظرفیتي كه در سازمان در حوزه بانوان وجود دارد این آمادگی وجود دارد که یاری رسان دستگاه های دولتی باشیم و در راستای اهدافی کلان استان قدم های موثری بردایم.


سميه قاسمي طوسی مدیرکل امور بانوان استان نيز در اين ديدار به آسیب های اجتماعی در حوزه زنان و کودکان اشاره کرد و خواستار ایجاد فضایی جهت بکارگیری از ظرفیت های مجموعه سازمان نظام مهندسی در راستاي رفع چالش هاي اجتماعي و فرهنگي شد.


در پايان مقرر شد از ظرفيت هاي اين سازمان در قالب طرح پژوهشي و عقد قرارداد ، اقدامات مشترك صورت گيرد.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;