دو کارگر سقوط کردند

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه خبری 125، به دنبال تماس کارگران با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه ، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 36 به همراه گروه امداد و نجات 10 را به بلوار ارتش، شهرک ابوذر اعزام کرد.

 

 

 

مرتضی بهروز معاون منطقه 3 عملیات آتش نشانی در این خصوص گفت: در قطعه زمین بزرگی به مساحت 3500 متر مربع، برای احداث ساختمانی جدید به عمق 20 متر گودبرداری شده بود که در داخل این محل، دو کارگر براثر سقوط از ارتفاع دچار مصدومیت شدند.

 

 

 

وی افزود: پیش از وقوع این حادثه، چندتن از کارگران درعمق محل گودبرداری و درکناردیواره خاکی به منظور جلوگیری از ریزش دیواره ها با اجرای دیوارچینی مشغول شمع بندی بودند که ناگهان بر اثر فرو ریختن دیوارها، دو کارگر جوان از ارتفاع 4 متری سقوط کردند.

 

 

 

 

مرتضی بهروز تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی به سرعت محل حادثه را ایمن سازی کردند و با احتیاط کامل و با استفاده از تجهیزات ویژه، هر دو کارگر افغانی که 19 و 22 ساله بودند را با برانکارد به محل امن انتقال دادند.

 

 

 

 

معاون منطقه 3 آتش نشانی با اعلام اینکه مصدومین برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شدند، خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی و ارائه تذکرات ایمنی به مسئولین کارگاه ساختمانی، به ایستگاه خود بازگشتند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;