دومین کنفرانس اقتصادهای در حال توسعه

به گزارش تاسیسات نیوز، دومین کنفرانس اقتصادهای در حال توسعه اشری 10 یا 11 نوامبر 2017 در دهلی نو هند برگزار می شود.

 

 

 

با توجه به رونق ساخت و ساز پیش بینی شده در اقتصادهای در حال توسعه برای زیرساختار و شهری سازی، کنفرانس یک اقدام نوین اشری برای تحقق و به اشتراک گذاشتن منابع خود است.

 

 

 

موضوع کنفرانس با عنوان «رویکردها، فرصت ها و چالش های محیط های ساختمانی در اقتصادهای در حال توسعه»، سکویی برای تعامل میان طراحان، متخصصان ساختمان و سیاست گذاران کشورهای پیشرفته و در حال توسعه برای یادگیری بیشتر فراهم می سازد.

 

 

 

کنفرانس روی روندهایی متمرکز است که روی محیط های ساختمانی در اقتصادهای در حال توسعه و فرصت ها و تهدیدهای این رویکردها تاثیر می گذارد. کنفرانس به چالش های پیش روی کشورهای در حال توسعه در زیرساختار و شهری سازی و نیز آلودگی هوا، توقف مبرد و نبود نیروی کار آموزش دیده می پردازد. کنفرانس تلاش می کند متخصصان سراسر جهان را گرد هم آورد.

 

 

 

به گفته آشیش رخجا – رئیس کنفرانس-، «کنفرانس فرصت عالی برای گوش دادن و تعامل با کارشناسان اشری و سخنرانانی از حدود 15 کشور جهان فراهم می سازد که به بیان دقیق رویکردهای موثر بر محیط ساخته شده می پردازند. این اقدام اشری، گام بزرگی به سوی جمع کردن سهام داران صنعت در کنار هم و یافتن راه حل هایی برای پاسخ به نیازهای این فرهنگ ها و اقلیم های مختلف محسوب می شود. با ادامه کار اقتصادهای در حال توسعه برای افزایش حجم ساخت و سازهای آتی، تمرکز روی آنها با نگاه به آینده کره زمین انجام می شود»

 

 

 

عناوینی که در این کنفرانس مطرح می شوند از این قرار است:

 

• اینترنت اشیاء (IoT)
• ارتباط بین آب و انرژی
• شهرهای هوشمند
• اهداف زیست محیطی سازمان ملل برای برچسب زنی Eco
• کیفیت هوای داخل (IAQ)
• ساختمان های بلندمرتبه

 

 

این دومین کنفرانس اقتصادهای در حال توسعه با همکاری اشری، شعبه اشری هند و شعبه ISHRAE برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;