دومین مرحله ادغام آب و فاضلاب شهری و روستایی انجام شد

وزیر نیرو با تاکید بر لزوم اجرایی شدن تشریفات اداری و قانونی طرح یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در مهلت قانونی، از یکپارچه سازی آبفای شهری و روستایی آذربایجان غربی پس از استان قم خبر داد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز  مجید نامجو با اعلام آغاز یکپارچه سازی آب و فاضلاب شهری و روستایی آذربایجان غربی گفت: تشریفات اداری و قانونی طرح یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی باید در مهلت قانونی توسط مسئولان ذیربط اجرایی شود.

 

وزیر نیرو در ادامه اجرا و پیاده سازی گام به گام یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی، در نشست شورای معاونان وزارت نیرو نسبت به یکپارچه سازی شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی با شرکت آب و فاضلاب شهری این استان تاکید کرد.

 

به گزارش مهر ، نامجو از مسئولان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خواست که فرآیند و آخرین اقدام های یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی را تشریح کنند. وی سپس بر لزوم اجرایی شدن تشریفات اداری و قانونی طرح یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در مهلت قانونی توسط مسئولان ذیربط تاکید کرد.

 

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح باید بهره وری و متناسب سازی ساختار شرکت های یکپارچه شده در دستور کار قرار گیرد، افزایش تعامل لازم بین نمایندگان مجلس و مقام های اجرایی استان ها را در اجرای این طرح ضروری خواند.

 

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;