دوش بگیرید آن هم از نوع دیجیتالی + عکس

به گزارش تاسیسات نیوز، کمپانی کوهلر (Kohler)، تولیدکننده انواع لوازم و ابزار سرویس‌های بهداشتی، محصول جدیدی به پکیج‌های پیشرفته دوش حمام خود افزوده است که از ویژگی‌های بسیار شاخصی بهره می‌برد.

 

 

 

 

نمایشگر‌های هوشمند دی‌تی‌وی کمپانی کوهلر با عنوان دوش‌های دیجیتالی به‌زودی وارد بازار می‌شود و با توجه به چیپ هوشمندی که در آن قرار داده شده است، راحتی بسیار زیادی برای کاربر فراهم می‌کند.

 

 

 

 

تاکنون محصولات مشابه فراوانی در این زمینه به بازار عرضه شده است که کم و بیش مشابهت‌هایی با یکدیگر دارد؛ اما محصول دی‌تی‌وی نمونه منحصر‌به‌فرد در این نوع است که برای کاربران امکان شخصی‌سازی و تعیین پیش‌فرض ثابت را محیا خواهد کرد. نرم‌افزار هوشمند این دستگاه بر پایه عناصر دمای آب، سرعت و شیوه پاشش اعم از پودری، تیز، ملایم یا بارانی و تعیین نوبت برای هریک از سردوشی‌ها تمایلات هر کاربر را دنبال می‌کند.

 

 

 

 

همچنین آپشن‌های دیگری همچون پخش موسیقی مورد علاقه، رادیو و پاسخ‌گویی به تماس‌ها در این سامانه برای هریک از افراد شخصی‌سازی می‌شود. نکته جذاب این پکیج تعیین هریک از این پیش‌فرض‌ها برای تمام اعضای خانه است تا به محض انتخاب از سوی کاربر شرایط حمام درست مطابق با گزینش پیشین او آماده شود. این در حالی است که 7 پیش‌فرض با توجه به نیاز عمومی کاربران در این سامانه تعریف شده است تا در صورت نیاز کاربر بتواند از میان آن‌ها حالت مورد نیاز خود را انتخاب کند.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;