دعوت سازمان نظام مهندسی برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از روابط عمومي سازمان نظام مهندسي ساختمان كشور ، سازمان نظام مهندسي ساختمان ضمن صدور اطلاعيه اي از عموم مردم عزيز كشور و به ويژه اعضاي سازمان نظام مهندسي ساختمان در استان ها خواست تا يك بار ديگر با حضور در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن انقلاب شكوهمند اسلامي موجبات ياس استكبار و دلگرمي مستضعفين را رقم زنند.


متن اين اطلاعيه به شرح ذيل مي باشد :

سازمان نظام مهندسي ساختمان كشور و مهندسان عضو اين سازمان همگام با امت بپا خاسته ايران اسلامي و به پيروي از مقتداي خويش مقام عظماي ولايت با حضوري منسجم و موثر در راهپيمايي 22 بهمن شركت نموده و بار ديگر به مستكبرين عالم اعلام مي كنيم كه بر حراست و صيانت از انقلاب اسلامي و دستاوردهاي ارزشمند آن تا پاي جان ايستاده ايم.

ضمن تبريك دهه مبارك فجر و نثار خالصانه ترين درودها و سلام هاي خود به ارواح طيبه شهيدان انقلاب اسلامي و روح پرفتوح بنيانگذار انقلاب اسلامي از همه ملت سرفراز ايران اسلامي جهت مشاركت پرشور و فعالانه در راهپيمايي یوم الله 22 بهمن دعوت مي گردد تا با حضور باصلابت خود يكبار ديگر توطئه در هم تنيده نظام استكبار را خنثي نمايند.


جامعه بزرگ مهندسی استان کشور نیز همگام و دوشادوش اقشار مختلف مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت و با نمایش عظمت ، اقتدار و صلابت خود با آرمانهای معمار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید بیعت می کند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;