دعوت از اشخاص حقیقی عضو نظام مهندسی برای ثبت شرکت حقوقی

به گزارش تاسیسات نیوز، سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان فراخوانی برای دعوت از اشخاص حقیقی عضو نظام مهندسی برای ثبت شرکت حقوقی منتشر کرد.
معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: از اشخاص حقیقی عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان که متقاضی ارائه خدمت در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان هستند دعوت می‌شود به منظور دریافت پروانه اشتغال حقوقی از طریق درگاه ملی مجوزها اقدام کنند.
به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ امیر زاغیان معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به قانون جهش تولید مسکن و شروع فرآیند پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سطح استان، استفاده از خدمات اشخاص دارای پروانه اشتغال حقوقی از وزارت راه و شهرسازی بسیار حائز اهمیت بوده و ضرورت دارد.
وی با بیان اینکه صلاحیت‌های مورد نظر شامل طراحی، نظارت و خدمات آزمایشگاهی است اظهار داشت: از اشخاص حقیقی عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان که متقاضی ارائه خدمت در پروژه‌های مشمول هستند دعوت بعمل می‌آید به منظور دریافت پروانه اشتغال حقوقی از طریق درگاه ملی مجوزها به نشانی  www.mojavez.ir  اقدام کنند.
معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: این اداره‌کل براساس هماهنگی‌های انجام شده نهایت همکاری و سرعت بخشی را به امور مربوط به ثبت شرکت حقوقی در جهت نیل به اهداف فوق و تسریع در روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان بعمل می‌آورد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;