در مصرف بنزین صرفه جویی کنید

به گزارش تاسیسات نیوز، سال گذشته با جایگزینی CNG به‌عنوان سوخت پاک و ارزان به جای بنزین، ۳۰۲ میلیون و ۱۴۲ هزار و ۷۹۹لیتر بنزین در گیلان صرفه‌جویی شد. مریم پورنصرالله، مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان با اعلام این خبر گفت: این میزان نسبت به زمان مشابه سال قبل ۴ درصد کاهش نشان می‌دهد.


وی افزود: همچنین متوسط مصرف روزانه CNG در این مدت ۸۴۴ هزار و ۶۸۰ متر مکعب بوده که از طریق ۹۹ باب جایگاه CNG فعال (۳۵ باب دومنظوره و ۶۴ باب تک‌منظوره) در استان توزیع شده است.


مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان اظهار کرد: از اول تا ۲۰ فروردین سال ۹۷ نیز مقدار ۱۷ میلیون و ۳۹۳ هزار و ۹۴۶ متر مکعب CNG در استان به مصرف رسیده است.


پورنصرالله گفت: اکنون تعداد ۲ هزار و ۴۲۵ باب جایگاه CNG در کشور فعال است و گیلان با دارا بودن ۹۹ باب جایگاه CNG در رتبه ششم از نظر تعداد قرار دارد.وی همچنین از اعلام کالابرگ اردیبهشت خبر داد و گفت: در قالب اطلاعیه‌ای، کالابرگ‌های جدید به شماره‌های ۱۱۹، ۲۱۹، ۳۱۹ و ۵۱۹ به میزان ۲۱۰ لیتر برای دریافت نفت سفید اعلام شده است.


وی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ۲ میلیون و۸۲۰ هزار لیتر نفت سفید درقالب ۲ فقره کالابرگ توزیع شد که از این مقدار ۷۱۴ هزار لیترمربوط به مناطق صعب العبور بوده واین میزان معادل ۴ درصد سهمیه مناطق صعب‌العبور است.


مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان خاطرنشان کرد: در این اطلاعیه آمده است که کالابرگ‌ها تا سی‌ویکم ماه جاری دارای اعتبار دریافت است.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;