در جاده های خورشیدی رانندگی کنید

به گزارش تاسیسات نیوز، پروژه جاده های خورشیدی در ایالات متحده با موفقیت پنل های تولیدکننده برق را در یک پارکینگ و یک میدان شهری نصب کرده است.، اما در آن سوی اقیانوس اطلس اتفاقات بزرگ تری می افتد.





وزارت محیط زیست، انرژی و دریای فرانسه رسماً یک جاده خورشیدی طولانی به طول یک کیلومتر را در نورماندی راه اندازی کرده است. پیش بینی می شود تقریباً 3000 پنل Wattway در یک روستای کوچک در شمال غرب فرانسه به طور میانگین 767 کیلووات ساعت برق در هر روز تولید کند که در ماه های تابستان این مقدار به 1500 کیلووات ساعت هم می رسد.

 

 

 

حدود 2880 پنل فوتوولتاییک بین دو انتهای مسیر نصب شده است. هر پنل برای طوری طراحی شده است که می تواند ترافیک معمول جاده را تحمل کرده و به تجهیزات برقی و شبکه های برق وصل شود.

 

 

 

پیش بینی می شود این تاسیسات 280 مگاوات ساعت برق در سال تولید کنند و اطلاعاتی که در جاده خورشیدی نشان داده می شود برق خود را از ردیف فوتولتاییک می گیرند. برق تولیدشده به شبکه ای که توسط Enedis کار می کند تغذیه می شود.

 

 

 

 

این سایت آزمایشی امکان بهبود فرایند نصب پنل های فوتولوتاییک و نیز ساخت آنها را فراهم می سازد.

 

 

هزینه ساخت این پروژه 5 میلیون دلار یورو بوده و در دو سال آینده به بهره برداری آزمایشی می رسد که طی حدود 2000 موتورسوار از روز روی پنل عبور می کنند.








انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;