درخواست انبوه سازان مسکن کشور از رئیس جمهور

دبیر کانون انبوه‌سازان مسکن کشور با بیان اینکه نمی‌توان پشت درهای بسته و بدون حضور فعالان حوزه مسکن، برای این بخش تصمیم‌گیری کرد، گفت: از رئیس جمهور درخواست داریم که جلسه ستاد ملی مسکن را زیر نظر خود و با حضور نمایندگان بخش خصوصی و کارشناسان صاحب‌نظر، به صورت فوری و اورژانسی برگزار کند.
به گزارش تاسیسات نیوز، فرشید پورحاجت در ادامه افزود: صنعت مسکن با توجه به حجم مشکلاتی که بر سر آن آوار شده، به یک صنعت بیمار تبدیل شده است و اگر به این صنعت توجه نشود مشکلات از آنچه اکنون با آن مواجه هستیم فراتر نیز خواهد رفت.

وی افزود: از رئیس جمهور درخواست داریم که جلسه ستاد ملی مسکن را زیر نظر خود و با حضور نمایندگان بخش خصوصی و کارشناسان صاحب‌نظر، به صورت فوری و اورژانسی برگزار کند.

دبیر کانون انبوه‌سازان مسکن کشور گفت: این جلسه باید هرچه سریع‌تر برای حل مشکلات بخش مسکن برگزار شود تا صاحب‌نظران و فعالان این حوزه با ارائه مشکلات و راه‌کارها بتوانند اندکی حال مسکن کشور را بهبود دهند.

پورحاجت عنوان کرد: نمی‌توان پشت درهای بسته و بدون حضور فعالان حوزه مسکن، برای این بخش تصمیم‌گیری کرد و ستاد ملی مسکن باید با حضور فعالان بخش خصوصی مسکن کشور و صاحب‌نظران این حوزه برگزار شود.

وی بیان کرد: از سران سه قوه نیز درخواست داریم به صورت ویژه و فوری موانع پیش روی حوزه مسکن را رفع و به مشکلات بخش مسکن رسیدگی کنند. در صورتی که مشکلات این بخش حل شود، شرایط و تب و تابی که اکنون در این حوزه به وجود آمده است تا حدودی مطلوب خواهد شد.

منبع
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;