خرم: صدای مهندس باید به جامعه برسد

مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان از برگزاری مجازی انتخابات شوراى هماهنگى روابط عمومى این سازمان با حضور و نظارت  خرم، ریاست سازمان خبر داد.
به گزارش تاسیسات نیوز، مهندس کمیل صرامی مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان با اشاره به برگزاری مجازی انتخابات با حضور و نظارت خرم ریاست سازمان، گفت: انتخابات بین ۳۱ استان ۱۴ استان از بین مدیران روابط عمومی داوطلب برگزار شد و نهایتاً ۶ استان به عنوان اعضاى شوراى هماهنگى روابط عمومى از طریق راى الکترونیکى سامانه ویدیو کنفرانس مجازى براى نخستین بار انتخاب شدند.
برهمین اساس، منتخبین شوراى هماهنگى روابط عمومى سازمان نظام مهندسى ساختمان به شرح ذیل هستند:
١- خانم سمیه صدیقی استان گیلان
۲- آقای منصور گتویی زاده استان بوشهر
۳- خانم سمانه سالاری استان خراسان جنوبی
۴- آقای هورامان بهرامی استان کردستان
۵- آقای سید امیر پیروز مرعشی استان فارس
۶- آقای مهدی بخشی استان قم
مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان با اشاره به اینکه روابط عمومى به عنوان خط مقدم سازمان ایفاى نقش می کند، ارتقای جایگاه روابط عمومى و توجه به امنیت شغلى و معیشت رفاهى را خواستار شد.
صرامى، هدف از برگزارى انتخابات را نظام مندى برنامه هاى روابط عمومى ، هم افزایى ، خرد جمعى ، انسجام و اتحاد بیشتر روابط عمومى هاى استانها عنوان کرد.
وی با اعلام خبر اینکه با دستور ریاست سازمان، قرار است استانها منطقه بندى شده و هرکدام اعضاى شوراى هماهنگى مسئولیت آسیب شنایى مشکلات روابط عمومى منطقه مربوطه را داشته باشند، ابراز امیدوارى کرد که شوراى هماهنگى به عنوان بازوى روابط عمومى سازمان عمل کند.
فاکتور سلامت، کارآمدى و اخلاق حرفه اى باشید
در همین حال، جلسه سراسرى مدیران روابط عمومى سازمان هاى نظام مهندسى ساختمان کلیه استانها با مهندس خرم، ریاست سازمان به صورت مجازى برگزار شد
خرم در این جلسه، توجه به اخلاق را با اهمیت عنوان کرد و خطاب به مدیران روابط عمومى سازمان ها گفت: مظهر اخلاق عمومى در سازمان باشید، ضن اینکه فاکتور سلامت، کارآمدى و اخلاق حرفه اى باشید.
وی، فضای سازمان نظام مهندسى را فضاى متناسب با جامعه مهندسى و شان و منزلت آنان ندانست و اظهارداشت: بعضاً زیرپا گذاشتن اخلاق در یک سازمان ۴٠ نفرى بیش از یک وزارتخانه است.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان با انتقاد از اینکه با ناهنجارى هاى اخلاق عمومى و حرفه اى و تخریب همکاران در این سازمان  مواجه ایم، خطاب به مدیران روابط عمومی سازمان ها یادآور شد: به حرف هاى بى اساس توجه نکنید. همیشه اجازه دفاع بدهید و مستند حرف بزنید.
خرم با اشاره به اینکه وقتى که تولید و خلق خبر داشته باشید انتظار دارید که روابط عمومى مورد توجه باشد، تاکید کرد: سعى کنید تولید کننده خبر باشید تا توزیع کننده و مصرف کننده.
وی در ادامه خواستار آسیب شناسی روابط عمومى سازمان نظام مهندسی ساختمان پس از گذشت بیش از دو دهه از فعالیت آن شد و گفت: طرح و پروژه تعریف کنیم، ضمن اینکه هر استان یک رکن است و باید طرح و برنامه داشته باشد.
خرم درباره برگزارى انتخابات شوراى هماهنگى روابط عمومى به صورت مجازی با تبریک به منتخبان، اظهارداشت: از اینکه یک هسته اى از طریق انتخابات آزادانه انتخاب شد، خوشحالم و امیدوارم شاهد همدلی، همفکرى، هماهنگى و همکارى بیشتر در آینده باشیم.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان در پایان با تاکید بر اینکه ما اگر نتوانیم صداى مهندس به جامعه و صداى سازمان به مهندس را برسانیم، موفق نمی شویم، در عین حال اعلام کرد: در جلسه آتى با روسا درخصوص تامین منابع مالى روابط عمومى سازمان استانها به منظور گسترش خدمات تاکید خواهم کرد.
منبع نظام مهندسی کشور
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;