خرم بر عملیاتی شدن پروژه‌های سرمایه گذاری صندوق مشترک تاکید کرد

خرم: پروژه‌های سرمایه گذاری می‌تواند در صندوق مشترک استان‌ها شکل بگیرد،و به منظور عملیاتی کردن بسیاری از این پروژه‌ها باید شرکت‌هایی به عنوان زیر مجموعه صندوق مشترک شکل بگیرد و به صورت شرکت پروژه کار‌های عملیاتی آن‌ها انجام شود.

به گزارش تاسیسات نیوز، هیات امنای صندوق مشترک سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان کشور، با حضور کلیه اعضا به صورت حضوری در محل سالن جلسات شورای مرکزی تشکیل جلسه داد.
مهندس مجید اسماعیلیان مدیرعامل صندوق مشترک سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان کشور، تفاهم نامه در دست انجام این سازمان با دانشگاه امیر کبیر و همچنین پروژه‌های مذکور که در شرف عملیاتی شدن هستند، مورد اشاره قرار داد و در ادامه توضیحاتی را به اعضای جلسه ارائه کرد.

وی اعلام کرد در این جلسه مقرر شد پروژه‌های مورد اشاره در چهارچوب تفاهم نامه موجود با نظارت دانشگاه امیر کبیر عملیاتی شوند.

درهمین حال، مهندس احمد خرم رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور نیز با اشاره به پروژه‌های سرمایه گذاری که می‌تواند در صندوق مشترک استان‌ها شکل بگیرد، تاکید کرد: به منظور عملیاتی کردن بسیاری از این پروژه‌ها باید شرکت‌هایی به عنوان زیر مجموعه صندوق مشترک شکل بگیرد و به صورت شرکت پروژه کار‌های عملیاتی آن‌ها انجام شود.

همچنین در راستای ماده ۳۷ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، فضا برای حضور سازمان استان‌ها و اعضا به منظور سرمایه گذاری در این شرکت‌ها و خرید سهام آن‌ها فراهم می‌شود.

در ادامه اعضای حاضر در جلسه در رابطه با روند مسائل اجرایی صندوق نکاتی را مطرح و مصوب کردند.

منبع سازمان نظام مهندسی ساختمان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;