خرم از راه اندازی خبرگزاری نظام مهندسی ساختمان خبر داد

احمد خرم در  جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی سازمان های نظام مهندسی ساختمان: مهندس خرم ابراز امیدواری کرد با توسعه فعالیت های پایگاه خبری، در آینده شاهد ایجاد  خبرگزاری نظام مهندسی باشیم.
مهندس خرم در این جلسه با بیان اینکه روابط عمومی باید فریاد رسای تشکیلات سازمانی باشد،  گفت: به منظور تقویت جایگاه اعضا، هیات مدیره ها و شورای مرکزی، روابط عمومی ها باید قوی عمل کنند.
 ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، برجسته سازی مسائل و موضوعات مهم جامعه مهندسان را از روابط عمومی ها خواستار شد و تاکید کرد: روابط عمومی باید از عملکرد خود و عملکرد سازمان، محکم دفاع کند و اطلاعات لازم را در اختیار اعضا قرار دهد.
وی در عین حال، اصلاح قانون نظام مهندسی، تعارض منافع و پرداختن به شان و منزلت و حیثیت مهندسان را از مهمترین موضوعات و مسائل پیش رو دانست و خواستار توجه روابط عمومی ها به این موضوعات مهم شد.
مهندس خرم با اشاره به آسیب شناسی چالش های پیش روی سازمان نظام مهندسی ساختمان، برنامه های پیشنهادی ریاست سازمان به شورای مرکزی را در قالب ۱۲ طرح و ۸۰ پروژه اعلام کرد.
وی همچنین به نحوه ارائه گزارش عملکرد سازمان نظام مهندسی ساختمان در دوره اخیر پرداخت و خاطر نشان کرد: این گزارش ها در قالب فیلم و کلیپ، تهیه و منتشر شده است.
مهندس خرم ابراز امیدواری کرد با توسعه فعالیت های پایگاه خبری، در آینده شاهد ایجاد  خبرگزاری نظام مهندسی باشیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان، افزایش راندمان روابط عمومی سازمان در دوره اخیر از ۲۰ به ۶۰ درصد را خوب خواند و در ادامه خواستار افزایش راندمان روابط عمومی به ۹۰ درصد در راستای اقدامات تحول آفرین سازمان شد.
مهندس خرم با بیان اینکه درحال حاضر برنامه ریزی سفرهای استانی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان بر عهده روابط عمومی است، در عین حال پیگیری تشکیل جلسات با نمایندگان مجلس را از ماموریت های روابط عمومی سازمان های نظام مهندسی ساختمان در استانها عنوان کرد.
در همین حال، مهندس کمیل صرامی مدیر روابط عمومی سازمان در این جلسه، وحدت رویه و هم افزایی بین استانها، برگزاری دوره های آموزش حرفه ای مدیران روابط عمومی، تصویب چارت واحد روابط عمومی و همچنین منطقه و کمیته بندی روابط عمومی استانها را از جمله مهمترین ماموریت یکسال اخیر شورای هماهنگی روابط عمومی سازمان های نظام مهندسی اعلام کرد.
صرامی با بیان اینکه سمینار دوره آموزشی مدیران روابط عمومی با موضوع تحلیل محتوا در سال گذشته با موفقیت برگزار شد ابراز امیدواری کرد با دستور ریاست سازمان، به زودی دوره های تخصصی خبرنویسی و تولید محتوا با تکیه بر فضای مجازی برگزار خواهد شد.
در این جلسه با حضور کلیه اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی (سمانه سالاری، سمیه صدیقی، مهدی بخشی، هورامان بهرامی، سید امیر پیروز مرعشی و منصور گتویی زاده به ترتیب از استان‌های خراسان جنوبی، گیلان، قم، کردستان، فارس و بوشهر) برگزار شد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;