خرم:‌پژوهشگاه صنعت ساختمان تا فروردین سال آینده تاسیس می شود

خرم با اعلام خبر دریافت مجوز تاسیس پژوهشگاه صنعت ساختمان توسط سازمان از وزارت علوم تحقیقات و فناوری، ابراز امیدواری کرد کار تأسیس این پژوهشگاه تا فروردین سال آینده به نتیجه برسد .
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز،‌ خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، مدیران و کارکنان شورای مرکزی را به حرکت پر شتاب در مسیر نوآوری و توسعه زمینه های خدمت‌رسانی دعوت کرد.
 رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان با اشاره به اینکه حجم دانش و تکنیک در جهان هر شش ماه دو برابر می شود از عدم تحرک ، پویایی ، تغییر و اصلاح در قانون نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان انتقاد کرد و گفت: همه در پدید آمدن این وضعیت مسئول و شریک هستیم و  باید طرحی نو در اندازیم.
 رئیس سازمان از کارکنان شورای مرکزی و مدیران خواست نتیجه گرایی را اصل قرار داده و حرکت و فعالیتشان را با هدف رسیدن به بالاترین و بهترین نتیجه تنظیم کنند.
 گزارش روابط عمومی شورای مرکزی حاکی است مهندس خرم با اعلام خبر دریافت مجوز تاسیس پژوهشگاه صنعت ساختمان توسط سازمان از وزارت علوم تحقیقات و فناوری، ابراز امیدواری کرد کار تأسیس این پژوهشگاه تا فروردین سال آینده به نتیجه برسد .
وی در ادامه سخنان خود توانمندی های سازمان نظام مهندسی ساختمان در ایران را به عنوان بزرگترین نهاد مردمی و فنی تخصصی جهان برشمرد و خواستار همدلی و همفکری و همکاری اعضا و کارکنان شد.
رئیس سازمان ضمن توصیه حاضرین به رعایت اخلاق، از خصائلی چون شرافت،جوانمردی و انصاف به عنوان ایده آل های حوزه فعالیت در سازمان یاد کرد.
 در این نشست مدیران و کارکنان شورای مرکزی به بیان پیشنهادهایی برای افزایش کارآمدی این مجموعه پرداختند و مواردی چون ارتقای پایه و امنیت شغلی، آموزش و پژوهش، ارائه تسهیلات و توجه به امور رفاهی کارکنان را خواستار شدند که رئیس سازمان در هر زمینه،  راهنمایی های لازم ارائه کرد.
منبع سازمان نظام مهندسی ساختمان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;